דיווח: פיפ"א תדרוש להשעות את לואיס רוביאלס ל-15 שנה

play
לואיס רוביאלס עם שחקנית נבחרת ספרד ג'ני הרמוסו | GettyImages, Noemi Llamas/Eurasia Sport Images
היסטוריה בסידני: ספרד ניצחה 0:1 את אנגליה וזכתה לראשונה במונדיאל הנשים 03:32

נשיא ההתאחדות הספרדית מסרב להתפטר, בגוף הכדורגל העולמי מאיימים בסנקציות כבדות אחרי ההשעיה הזמנית. וגם: הדרישה המופרכת שלו מאופ"א

(גודל טקסט)

לואיס רוביאלס אמנם סירב להתפטר אחרי הסערות שחולל בתום גמר מונדיאל הנשים, ואף טען כי "עושים לי רצח חברתי", אולם ייתכן שבקרוב לא תהיה לו ברירה. פיפ"א כבר השעתה את נשיא ההתאחדות הספרדית באופן זמני לשלושה חודשים, ולפי "דיילי מייל", גוף הכדורגל העולמי יציע להשעותו ל-15 שנה, לא פחות – עונש המקסימום שעומד על הפרק.

בכירי ההתאחדות בספרד דרשו מהנשיא להתפטר בשל "התנהגות לא מתקבלת על הדעת שפגעה בתדמית הכדורגל במדינה", רוביאלס סירב, אלא שהסנקציות שנמצאות על הפרק עשויות לשנות זאת. פיפ"א מאיימת להשעות את נבחרות ספרד ונציגות המדינה ממפעלים בינלאומיים, אם ההתאחדות תסרב להסיר את רוביאלס מכסאו.

נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית, לואיס רוביאלס, עם שחקנית הנבחרת אאיטנה בונמאטי
נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית, לואיס רוביאלס, עם שחקנית הנבחרת אאיטנה בונמאטי | GettyImages, Catherine Ivill

לפי דיווחים, ראשי ההתאחדות נפגשו אמש עם הנשיא למשך חמש שעות ודרשו ממנו להתפטר, אך רוביאלס מתבצר בעמדתו, כשם שאמו התבצרה בכנסייה במדינה ושובתת רעב. עוד נחשף כי אחד המעשים האחרונים של הנשיא לפני ההשעיה, היה לדרוש מאנשיו לשגר מכתב תלונה באופ"א, על ניסיון ההתערבות בהתאחדות שלו. מיותר לציין שגוף הכדורגל האירופי דחה את התלונה.

לאט לאט, עוד ועוד דמויות מפתח בכדורגל הספרדי מפנים לרוביאלס את הגב, לאחר סערת הנשיקה אחרי גמר המונדיאל ושלל מקרים שונים שהוזכרו בימים האחרונים. אמש גינה מאמן הנבחרת חורחה וילדה את התנהגות הנשיא, וגם אנדרס אינייסטה הגיב כשאמר: "כאב לשלוש בנות, כבעל וככדורגלן. אסור לקבל התנהגות כזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי