התובע הכללי בספרד הגיש תלונה כנגד רוביאלס על הטרדה מינית וכפייה

play
לואיס רוביאלס עם שחקנית נבחרת ספרד ג'ני הרמוסו | GettyImages, Noemi Llamas/Eurasia Sport Images
היסטוריה בסידני: ספרד ניצחה 0:1 את אנגליה וזכתה לראשונה במונדיאל הנשים 03:32

תלונה כנגד נשיא ההתאחדות הספרדית הוגשה בעקבות הנשיקה לבית המשפט העליון, שיצטרך להכריע אם להעמידו לדין

(גודל טקסט)

פרשת הנשיקה של לואיס רוביאלס ממשיכה להסתעף ולהגיע לדרגים הגבוהים ביותר בספרד. אחרי שגורמים רבים במדינה, החל משחקני נבחרות הנשים והגברים ועד לראש הממשלה יצאו נגד המעשה, היום (שישי) פורסם בספרד כי גם התובע הכללי במדינה הגיש תלונה כנגד נשיא ההתאחדות לכדורגל שהושעה מתפקידו.

כזכור, במהלך טקס חלוקת המדליות בסיום גמר מונדיאל הנשים שבו זכתה ספרד, רוביאלס נישק בפה את שחקנית הנבחרת ג'ני הרמוסו ללא הסכמתה ועורר סערה גדולה. הוא סירב להתפטר מתפקידו גם כאשר הושעה על ידי ההתאחדות ועל ידי פיפ"א, זאת בזמן שהמאמן חורחה וילדה שידע גם הוא יחסים עכורים עם השחקניות פוטר.

את התלונה הגיש התובע הכללי לבית המשפט העליון בספרד בגין תקיפה מינית וכפייה. כעת על בית המשפט יהיה להחליט אם לפתוח בהליך משפטי כנגד נשיא ההתאחדות. האירוע הזה מתרחש אחרי שהרמוסו בעצמה הגישה נגדו תלונה.

עוד מפרשת רוביאלס

טבאס שוב יצא נגד רוביאלס: "בושה שבוס מבקש נשיקה מעובדת" שחקני נבחרת ספרד גינו את התנהגות רוביאלס: "בלתי מתקבלת" דיווח: פיפ"א תדרוש להשעות את לואיס רוביאלס ל-15 שנה

לואיס רוביאלס, נשיא ההתאחדות הספרדית
לואיס רוביאלס, נשיא ההתאחדות הספרדית היוצא | רויטרס

בין אם רוביאלס יועמד לדין ובין אם לא, יהיה לו קשה מאוד לחזור לתפקידו נוכח הביקורת הציבורית. בימים האחרונים פורסם בספרד כי חאבייר טבאס, נשיא הליגה ספרדית, התקשר למתאו אלמאן בניסיון לשכנעו לקחת על עצמו את התפקיד. אלמאן שימש כמנהל הספורטיבי בברצלונה מאז זכייתו של ז'ואן לאפורטה בבחירות לנשיאות במרץ 2021, אך הקיץ החליט לעזוב ונעליו נכנס שחקן העבר דקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי