אירוע קשה בבילבאו: "הם באו להרוג אותנו ואף אחד לא עזר לנו"

play
אוהדי אתלטיק בילבאו תוקפים את אוהדי אתלטיקו מדריד | רויטרס
איניאקי וניקו וויליאמס בישלו אחד לשני, בילבאו עלתה לגמר הגביע 02:32

אוהד אתלטיקו מדריד אושפז עם פגיעות ראש, נשים נפגעו והמשטרה סירבה להגיע ולאבטח: עדות מהכאוס בסאן מאמס לפני חצי גמר הגביע הספרדי

(גודל טקסט)

אתלטיק בילבאו עלתה אמש (חמישי) לגמר הגביע הספרדי עם 0:3 על אתלטיקו מדריד ו-0:4 בסיכום המשחקים, אבל זה לא היה הדבר הכי גרוע שקרה אתמול לאוהדי הקולצ'ונרוס. לפני המשחק וגם במהלכו, הקהל האורח שהגיע לסן מאמס הותקף באלימות קשה ואחד האוהדים אף אושפז בעקבות חבלות בראשו.

אירועי אלימות רבים נרשמו אמש מחוץ לאצטדיון וגם במהלך המשחק, אבל האירוע הקשה מכל נגרם בבר מחוץ לאצטדיון, לפני המשחק, כאשר 60 אוהדי אתלטיק בילבאו תקפו מספר אוהדי אתלטיקו מדריד שנכחו במקום. אשתו של אחד האוהדים שהותקף, סיפרה על כך לתקשורת המקומית: "הכל היה מאורגן בצורה רעה מאוד. לא הייתה נקודת מפגש לאוהדים, היו לנו הסעות למשחק והנהגים פשוט הורידו אותנו באמצע הרחוב ולא הייתה שום אבטחה סביבנו. זו הייתה מלכודת עכברים.

על האירוע בבר היא סיפרה: "נכנסנו למסעדה ואכלנו במשך קרוב לשעתיים. לפתע נכנסו אוהדי בילבאו, הם פתחו את הראש לילד שהיה שם ואושפז. אוהד אחר הותקף בפניו עם בקבוק ונפגע בעין. הייתה בהלה והיו פניות למשטרה, אבל נמסר שאין מספיק כוח שיכול להגיע למקום. הייתה צעירה שיצאה לעשן וגם אותה הכו, בעלי חושב שבעטו לה בלסת. לא הייתה שום אבטחה ועוד ועוד אוהדים הגיעו למסעדה. הם באו להרוג אותנו ואף אחד לא הגיע להגן עלינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי