"בארסה הניפה דגל לבן". בספרד התרגשו מהשער ה-700 של מסי

שחקני ברצלונה מאוכזבים. האליפות ברחה סופית?
FC Barcelona v Club Atletico de Madrid – La Liga | David Ramos/Getty Images

לאחר תיקו שלישי בארבעה משחקים, בוסקטס הודה: "זה יהיה קשה מאוד לזכות באליפות. לפני הפגרה היינו במצב נוח". "יהיה נס אם בארסה תעקוף את ריאל", נכתב בתקשורת. הקפטן זכה לשבחים: הוא גאון. סוף סוף זה הגיע"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

זו פשוט לא העונה של ברצלונה. הקבוצה של קיקה סטיין הובילה פעמיים אבל סיימה רק בתיקו -2:2 אתמול (שלישי) נגד אתלטיקו מדריד בקאמפ נואו. זה היה התיקו השלישי שלה בארבעת המשחקים האחרונים. חגיגת השער ה-700 בקריירה של ליאו מסי הפך בסופו של דבר לעצובה. בספרד בטוחים שהאליפות הלכה לאיבוד כאשר ריאל תוכל לפתוח פער של ארבע נקודות, והציגו את המספרים של המאמן קיקה סטיין ששוב ספג ביקורות – 69% הצלחה בדיוק כמו קודמו בתפקיד, ארנסטו ואלוורדה. סטיין ניצח 11 משחקים ורשם ארבע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים. ואלוורדה ניצח ב-16 משחקים, רשם שש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים.

"בארסה מניפה דגל לבן", נכתב בשער "מארקה" במדריד. גם בתקשורת המקומית לא יכלו להתעלם ממה שקורה. "בארסה הזו לא מסוגלת. היא חווה בעייה אינסופית באחת העונות המורכבות בתולדויה עם משברים מכל הסוגים. זה יהיה נס אם היא תזכה באליפות, שלא לדבר על ליגת האלופות", נכתב בטור דיעה ב"ספורט" שם ניסו לא להיות נחרצים מדי. באופן מאוד נדיר שני העיתונים הגדולים הלכו על אותה הכותרת: "עונש מירבי". בשניהם נכתב על כך ש"הליגה בורחת" ושוב נמתחה ביקורת על התפקוד של ה-VAR.

סרחיו בוסקטס אמר לאחר המשחק: "הפסדנו שתי נקודות וזה קשה וחבל מאוד אבל נילחם על התואר עד הסוף, עד שנאבד את התואר מתמטית. אם הם ייאבדו נקודות אנחנו נהיה שם. הקבוצות מצפות שה-VAR יעזור לכדורגל. אני לא יכול לשפוט. היו לנו משחקים גרועים יותר. היינו במצב נוח לפני הפגרה, הובלנו את הטבלה".

כותרות העיתונים בספרד | צילומי מסך: "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו"

סטיין אמר: "זה נכון, זה נהיה יותר ויותר קשה לזכות בתואר במשחקים שנותרו. ניסינו לעשות דברים שונים שחשבנו שיוכלו לעזור לנו. הצלחנו פעמיים עם ריקי פוץ' וליאו. אבל אתלטיקו קבוצה שמציגה הגנה טובה, היא מאוד ממושמעת. אני מרוצה מהעבודה של השחקנים אבל כמובן שלא שמח עד הסוף כי לא ניצחנו. התוצאה גורעת מהרבה דברים טובים שעשינו. ריקי פוץ' היה נפלא".

על עתידו: "אני חזק מספיק כדי לדחוף את הקבוצה קדימה ולא מרגיש שום מחלוקת סביבי. אני מרגיש מגובה מאוד בחדר ההלבשה". הוא סרב לדבר על הפגישה שנערכה ביום שני בביתו של נשיא המועדון. נזכיר כי לפי מה שפורסם, שחקני בארסה פנו לצ'אבי בתקווה שיסכים להגיע.

על אנטואן גריזמן שעלה כמחליף רק בדקה ה-90: "אני מרוצה ממנו, הוא שחקן טוב, הבעיה היא שלא כולם יכולים לשחק. מי שהיה על המגרש הצליח. לא אתנצל, אבל אדבר איתו ואסביר לו. על כך שלואיס סוארס השלים משחק מלא: "נגד סלטה ויגו הוא כבש שני שערים ואתה תמיד מקווה ומאמין שהוא יכול להבקיע".

המשבר של גריזמן: לא כבש בתשעת משחקי הליגה האחרונים

קיקה סטיין. ימיו ספורים? | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

ומה עם מסי? הקפטן כבש בסטייל את הפנדל ב"פאננקה", הקפצה והגיע לציון דרך של 700 שערים בקריירה. זה היה שערו ה-630 ב-724 משחקים בבארסה, בממוצע של 0.82 שערים למשחק. בלה-ליגה יש לו 440 ב-478 משחקים (0.92 שערים למשחק). "הוא שוב הוכיח עד כמה הוא גאון", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". זה היה הפנדל ה-57 אותו כובש מסי (מתוך 69 נסיונות) – אחד יותר מהוגו סאנצ'ס המקסיקני, כך שרק כריסטיאנו רונאלדו הבקיע יותר פנדלים ממנו בתולדות הלה-ליגה (61). "סוף סוף זה הגיע", נכתב ב"ספורט".

טר שטגן נבחר למצטיין בשורות בארסה כשקיבל את הציון 8 ב"ספורט". מסי זכה לציון 7 ועל סוארס שקיבל את הציון 5 נכתב שהיה "מנותק" ו"ללא נוכחות בחלק הקדמי". בוסקטס קיבל את הציון 6 ועליו נכתב: "הוא אף פעם לא מרגיש בנוח במשחקים נגד אתלטיקו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי