לא אומרת נואש: 1:4 לברצלונה עם ויאריאל, שער אדיר לגריזמן

ליאו מסי, אנטואן גריזמן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

אחרי ימים סוערים בגזרתו, הצרפתי חזר להרכב של סטיין והבקיע בצ'יפ נהדר מעל אסנחו. סוארס הוסיף גולאסו משלו, מסי בישל פעמיים והשווה את שיאו האישי, פאטי חתם

(גודל טקסט)

עדיין לא אמרה נואש. לאחר שהפער מהמקום הראשון צמח לשבע נקודות בעקבות ניצחונה של ריאל מדריד, ברצלונה הגיבה הלילה (ראשון) עם המשחק הטוב ביותר שלה מאז הפגרה שהסתיים בניצחון 1:4 גדול על ויאריאל. אנטואן גריזמן, שתפס כותרות רבות לאחרונה בעקבות ספסולו במשחקים האחרונים והחילוף המשפיל משהו נגד האקסית אתלטיקו מדריד, הציג יכולת נהדרת וכבש שער מרהיב.

בשונה מהמחזורים האחרונים, קיקה סטיין החזיר את ריקי פוץ' הצעיר לספסל. את החוד של הקטלונים איישו שלושת הכוכבים הגדולים – ליאו מסי, לואיס סוארס וגריזמן וה"טריו" הקטלני הוליד מחצית ראשונה שמספר שבועות לא ראינו מצד בארסה.

כבר אחרי שלוש דקות נאלץ סרחיו אסנחו להוציא כדור מהרשת, כאשר מסירה של ג'ורדי אלבה הייתה בדרך לגריזמן אך הבלם פאו טורס כבש לשערו הוא בניסיון להקדים את החלוץ. בדקות הפתיחה ויאריאל עוד הייתה שקולה במשחק ליריבתה והכובש המצטיין שלה, ג'רארד מורנו, השווה בדקה ה-14.

מסי, סוארס וגריזמן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

מאותו רגע זה הפך להיות המשחק של הבלאוגרנה, שהשתלטו לגמרי על הכדור והכתיבו את הקצב. כבר בדקה ה-20 היתרון חזר לאורחים: מסי ליהטט בדריבל אופייני והשאיר לסוארס, האורוגוואי שקיבל את הכדור על קו ה-16 סובב את זה נפלא לרשת של הצוללת הצהובה והעלה את מאזנו במדי ברצלונה ל-194 שערים, השלישי הכי גבוה בתולדות המועדון אחרי מסי (630) וססאר רודריגס (232).

בדקה ה-45 ברצלונה חזרה על אותו מהלך מבריק, כאשר הפעם מסי ביצע דריבל קטן, השאיר את הכדור לגריזמן בעקב והצרפתי הקפיץ באלגנטיות את למשקוף ופנימה, בביצוע שהזכיר איזה שחקן איכותי הוא. עם הבישול השני שלו במשחק, הארגנטינאי השווה את שיאו האישי לעונה אחת ורחוק בישול אחד נוסף משיא הליגה הספרדית בכל הזמנים, השייך לצ'אבי הרננדס האגדי. במהלך המחצית השנייה מסי גם נכנס לרשימת הכובשים, אבל התערבות של מערכת ה-VAR מנעה ממנו לחגוג.

את החגיגה הגדולה חתם אנסו פאטי, שהחליף את גריזמן בדקות הסיום ורשם את שערו השישי העונה. הפער מריאל מדריד נשאר על ארבע נקודות, כאשר יש עוד 12 בקופה. במחזור הקרוב ברצלונה תארח את אספניול לדרבי שעשוי להיות מכריע במאבק האליפות.

שחקני ברצלונה | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי