סטיין ייפגש עם ברתומאו: "החלטות גורליות עשויות להתקבל"

קיקה סטיין | CESAR MANSO/AFP via Getty Images

הביקורת הקשה מצד ליאו מסי עוררה סימני שאלה סביב עתידו של מאמן ברצלונה, שם כלל לא מתחייבים שהוא יעמוד על הקווים בחודש הבא נגד נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות. יפוטר היום לאחר פגישה עם הנשיא?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אובדן האליפות שהפך לרשמי במופע העלוב שהסתיים בהפסד 2:1 לאוסאסונה וגרר ביקורת נוקבת מצדו של ליאו מסי עורר סימני שאלה רבים בברצלונה סביב עתידו של המאמן קיקה סטיין, שבעצמו הטיל ספק בהמשך דרכו בקבוצה.

בהמשך ישיר לכך, היום (שישי) בשעות הצהריים פורסם ב"אס" כי סטיין ייפגש עוד היום עם נשיא הקבוצה ג'וזפ ברתומאו ונטען כי "החלטות גורליות עשויות להתקבל" – כשהכוונה כמובן היא לסיום דרכו.

במקביל, ב"מונדו דפורטיבו" דיווח כי על אף שתתקיים פגישה, במועדון לא יקבלו החלטה לכאן או לכאן עד שהעונה תסתיים – משחק הליגה האחרון יהיה ביום ראשון ואת נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות היא תארח ב-8.8 – אך יחד עם זאת השאירו את הדלת פתוחה לעזיבה אפשרית של סטיין.

מילותיו הקשות של מסי, שאמר כי מאז ינואר הקבוצה נראתה רע, הפנו את החיצים לעברו של סטיין שנכנס לתפקיד באותו חודש במקומו של ארנסטו ואלוורדה. על אף שהקפטן הבהיר כי השחקנים הם הראשונים שחייבים לעשות חשבון עם עצמם, כלל לא בטוח שהמאמן יעמוד על הקווים כשהקטלונים יפגשו את נאפולי בגומלין, זאת למרות שברתומאו הבטיח שסטיין ידריך את הקבוצה בשארית העונה האירופית.

מתוסכל מהידרדרות הקבוצה | David Ramos/Getty Images

עוד לפי "מונדו דפורטיבו", ברתומאו, שצפה בהפסד אמש מהתא שלו בקאמפ נואו, מעוניין להרגיש את הלך הרוח בחדר ההלבשה ובקרב הצוות המקצועי ולכן ייפגש היום עם סטיין. מעבר לעובדה שהמאמן מחזיק בחוזה עד 2022, שלושה שבועות זו לא תקופה שבה מאמן יכול להתאקלם בקבוצה לקראת משחק קריטי כמו זה נגד האיטלקים.

פרשן ב"ספורט" קטל את סטיין על כך שבמקום להכניס אנרגיות חדשות בסגל המדוכדך ממילא, הוא הותיר רושם גרוע יותר מזה של קודמו בתפקיד: "זו הגרסה הכי גרועה של בארסה מזה שנים. למה סטיין עושה כל כך הרבה שינויים כדי לסיים תמיד בתוצאה בינונית, כשהוא מחכה לנס ממסי? האם הוא צריך להמשיך לנהל חבורת שחקנים שכבר הוכח כי הוא לא יודע להוציא ממנה את המקסימום? ההנהלה לא קולטת שהקבוצה לא מאמינה בו?".

החל מיום שני הקרוב, עם סיום משחקי הליגה, השחקנים ייצאו לחופשה בת שבוע ובמועדון ינצלו את הרגיעה כדי להתחיל בדיונים סביב נושא המאמן. ככל הנראה בברצלונה יעדיפו לסיים את העונה איתו, אך לא מן הנמנע שבמהלך הקיץ יתבצע זעזוע נוסף על הספסל של אלופת ספרד היוצאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי