בספרד הציגו: שלושת התרחישים האפשריים מבחינת ליאו מסי

ליאו מסי
ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

על פי ה"מארקה", הכוכב בוחן שלוש אופציות שונות: עזיבה מיידית (מנצ'סטר סיטי ופ.ס.ז' הוזכרו כיעדים אפשריים), המתנה לקיץ 21' או התחייבות לפרויקט של קומאן והארכת חוזהו בשנתיים נוספות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה שרויה באחד המשברים הגדולים בתולדותיה, אולי הגדול שבהם. מופע הבלהות בליסבון שנגמר בתבוסה 8:2 בידי באיירן מינכן הטיל כתם עצום על המועדון, על השחקנים ועל האוהדים, שדורשים לראות "עריפת ראשים" כוללת, החל מהנשיא ג'וזפ ברתומיאו ועד בכירים בסגל, ביניהם לואיס סוארס. רונאלד קומאן צפוי להתמנות בקרוב למחליפו של קיקה סטיין בעמדת המאמן והמנהל הספורטיבי אריק אבידל הלך גם הוא הביתה, אך כמובן שהדאגה העיקרית נוגעת לעתידו של ליונל מסי ולכן בספרד ניתחו היום (רביעי) את מצבו של הפרעוש.

הכוכב הגדול של בארסה נראה מיואש מהמצב עוד במחצית המשחק נגד באיירן ושוקל בכובד ראש את צעדיו הבאים. מבחינתו, מדובר בסיטואציה דומה לזו שחווה עם נבחרת ארגנטינה לאחר שורת כישלונות בטורנירים הגדולים. ב"מארקה" נטען כי זו בדיוק הסיבה שמסי שומר על שתיקה בשלב זה, שהרי כזכור, לאחר הפסד בגמר הקופה אמריקה ב-2016 הוא הודיע על פרישה מהנבחרת, אך חזר בו מההחלטה לאחר שחשב על כך בשנית. "ייתכן שאם היו שמים מולו מיקרופון ביום שישי האחרון, הוא היה מתבטא בצורה דומה. הכי טוב בשבילו כרגע, זה לשתוק ולחכות להתפתחויות", נכתב.

שלושה תרחישים עומדים בפניו | Manu Fernandez/Pool via Getty Images

העיתונאי מרסלו בקלר דיווח בימים האחרונים כי מסי נחוש לעזוב את ברצלונה באופן מיידי, אך בעיתון הספרדי הציגו גרסה שונה, לפיה הוא מתלבט בין שלוש אפשרויות: הראשונה היא אכן פרידה כבר בקיץ הקרוב וב"מארקה" סימנו את מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן כיעדים אפשריים עבור הארגנטינאי. בקבוצה האנגלית הוא יוכל להתאחד עם פפ גווארדיולה, עמו חווה את התקופה המצליחה ביותר בקריירה שלו, כאשר בנוסף יזכה לשתף פעולה עם אחד מחבריו הטובים ביותר – סרחיו אגוארו. בעיר האורות, לעומת זאת, תהיה לו אפשרות לחבור מחדש לניימאר, שגם איתו יש למסי קשר מצוין וביותר ממקרה אחד קפטן ברצלונה ביקש להחזיר לקבוצה את הברזילאי, שעזר לו לזכות בליגת האלופות בפעם האחרונה, לפני חמש שנים.

אפשרות נוספת מבחינת ליאו היא להמתין לסיום החוזה שלו בקיץ 2021, בתקווה שהמצב בבארסה ישתנה לטובה בשנה הקרובה. סעיף השחרור של מסי עומד על 700 מיליון יורו, סכום שספק אם איזושהי קבוצה תהיה מסוגלת לשלם, קל וחומר בימי קורונה. מעבר לכך, הכוכב ויתר על האופציה שהייתה לו להשתחרר מהחוזה, אותה היה יכול לממש עד סוף חודש מאי האחרון.

המסלול השלישי שבו מסי יכול לבחור, כך נכתב בספרד, הוא התחייבות לפרויקט החדש בהדרכתו של רונאלד קומאן, שמונה היום רשמית למאמנה החדשה של ברצלונה. ברתומאו שוחח עם אביו של השחקן והעביר דרכו מסר על כך שההולנדי בונה על מסי כעמוד התווך שלו ובימים הקרובים קומאן צפוי להיפגש עם הפרעוש, בניסיון לשכנע אותו להישאר. עד לאחרונה התנהלו מגעים להארכת ההסכם בין הצדדים, שהוקפאו בהחלטתו של הקפטן לנוכח המשבר המקצועי במועדון. בברצלונה מקווים כי אם מסי אכן יסכים להמשיך בקבוצה, הוא יחתום לשנתיים נוספות בשכר זהה לזה שהרוויח בעונה החולפת, עם סעיף שיאפשר לו לעזוב בתום עונה אחת.

ישכנע את מסי להישאר? | TF-Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי