בארסה מוכנה למכור את מסי במחיר נמוך מסעיף השחרור, סיטי בודקת

ליאו מסי מאוכזב | Manu Fernandez/Pool via Getty Images

לפי "ESPN", הסיטיזנס החלו לבדוק עלויות כדי לצרף את הכוכב מבלי לעבור על הפייר-פליי. בכירים בהנהלת הספרדים יאפשרו את שחרורו בפחות מ-700 מיליון יורו. וגם: עזיבתו של סוארס מקרבת לכך

(גודל טקסט)

האם ליאו מסי יתאחד שוב עם פפ גווארדיולה ויעשה את דרכו למנצ'סטר סיטי במה שתהיה ההעברה הגדולה ביותר בכל הזמנים? בעבר זה היה נשמע מופרך אך בימים אלה כלי התקשורת בספרד ובאנגליה במתח עצום, מה יעלה בגורלו של קפטן ברצלונה שטרם הודיע רשמית על עתידו אך אמר בשיחה עם רונאלד קומאן שהוא יותר בחוץ מאדשר בפנים. עד עתה, ההעברה היקרה בתולדות הכדורגל היא רכישתו של ניימאר על ידי פריז סן ז'רמן בקיץ 2017 בתמורה ל-222 מיליון יורו. גם אז ברצלונה הייתה כמובן בצד הנפגע.

לפי "ESPN", במנצ'סטר סיטי לומדים היטב את העלות הכלכלית הכרוכה בהבאתו מבלי לעבור על חוקיי הפייר-פליי. עד עתה בסיטי לא האמינו שהאפשרות לצרף את מסי ריאלית, ועל כך חזר פפ שוב ושוב, אך שתיקתו הרמה והכאוס בברצלונה שינו את פני הדברים. מנגד נכתב כי במועדון מבינים שהם על הכוונת של אופ"א לאחר שעונש ההשעיה מאירופה בוטל.

למסי חוזה רק עד תום העונה הבאה, סעיף שחרור בגובה 700 מיליון יורו. במועדון יודעים שהדרך היחידה לצרפו היא שהספרדים ימכרו אותו במחיר שונה. לפי הדיווח, חלק מאנשי הדירקטוריון בברצלונה מוכנים לצעד הזה אם הקפטן בן ה-33 שטרם החליט על עתידו – יתעקש לעזוב.

פפ גווארדיולה, ליאו מסי
פפ גווארדיולה עם ליאו מסי. האיחוד? | David Ramos/Getty Images

אם כל הצרות לא הספיקו, הפרידה הצפויה מלואיס סוארס שקיבל הודעה שאינו בתוכניות – גם לא תורמת למצבו של הקפטן. "זה בדיוק מה שהיה חסר למסי", נכתב ב"מארקה". "הפרידה של חברו הטוב בחדר ההלבשה ובעיקר הדרך בה זה קורה – עלולים לסבך עוד יותר את המשכיותו ולהגדיל את החשדנות שלו לגבי הפרויקט". "ברצלונה משאירה את מסי לבד", נכתב ב"מונדו". "עד היום איש לא העז לנתק את הברית ביניהם, אבל רונאלד קומאן מוכן להתלכלך".

יו"ר הסיטיזנס, חלדון אל מובארק, אמר כי יהיו החתמות נוספות מצד האנגלים בחלון ההעברות הזה: "נהיה הגיוניים ופרגמטיים אבל נעשה את מה שנדרש. אני חושב שכבר ראינו בשתי ההחמצות שביצענו, הכל עבר בצורה חלקה. יש שחקנים נוספים שנביא בצמוד לתוכנית ולמגבלות השוק שאנחנו חיים בו היום".

לואיס סוארס, ליאו מסי
ליאו מסי ולואיס סוארס | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images
עוד באותו נושא: ליאו מסי, פפ גווארדיולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי