בספרד חשפו: מה קרה בפגישה בין חורחה מסי לברתומאו?

חורחה מסי , ג'וזף מריה ברתומאו | LLUIS GENE / JOSEP LAGO / AFP VIA GETTY IMAGES

ב'מונדו דפורטיבו' חשפו את הדברים שנאמרו אמש בפגישה בין נשיא ברצלונה לנציגיו של 'הפרעוש': "הוא לא רוצה להישאר העונה, איך אתה רוצה שהוא יאריך חוזה?"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

למרות הדיווחים בארגנטינה, לפיהם מסי שינה את דעתו ו-90% יישאר בברצלונה, בכלי התקשורת בספרד טוענים אחרת. הבוקר (חמישי) חשפו בעיתון הקטלאוני ה-'מונדו דפורטיבו' פרטים על הפגישה המצופה שנערכה אתמול בין חורחה מסי, אביו של הפרעוש, לבין ג'וזפ מריה ברתומאו, נשיא המועדון.

הצדדים סיימו את הפגישה כשהם עדיין רחוקים מהסכמות. ברתומאו הגיע לפגישה שארכה שעה וחצי במשרדי המועדון עם חאבייר בורדס, חבר ההנהלה של המועדון, ומנגד, אביו של הכוכב הגיע עם אחיו רודריגו, ועורך הדין חורחה פיקורט.

ע"פ הדיווח, הצדדים לא מוכנים להגיע לפשרה ונשארו בעמדות שלהם, למרות שהפגישה נערכה בטונים נעימים. הנשיא הודיע לנציגי הכוכב, שלפי הודעת ההתאחדות הספרדית, המועדון לא ישחרר את הפרעוש מחוזהו עד שייגמר בקיץ הבא, וסעיף השחרור יישאר 700 מיליון יורו. הנשיא אמר לחורחה שהוא רוצה לראות את מספר 10 נשאר בקטאלוניה ומוביל את הפרוייקט החדש של רונאלד קומאן, ושוב העלה את ההצעה להאריך את חוזהו של מסי בשנתיים בקבוצה.

כשברתומאו אמר לחורחה על הרצון להאריך את חוזהו, האב ענה לו: "הוא לא רוצה להישאר אפילו השנה, איך אתה רוצה שהוא יאריך חוזה?". חורחה אמר לברתומאו ובורדס שמסי לא מעוניין יותר להיות שחקן ברצלונה והוא מעוניין להצטרף לפרוייקט חדש.

ברתומאו ניסה להעלות את האפשרות שמסי לא יצליח בסיטי עם גווארדיולה כפי שהוא מצפה, אך נציגיו של מסי לא רצו לגלוש לשיחה על ההצעות שקיבלו. הנשיא אמר בתגובה: "אנחנו רוצים שהוא יפגוש את קומאן. איך הוא יעזוב אם הוא אחד מאיתנו?".

כעת ברחבי העולם מחכים לראות כיצד תתפתח הסאגה המטלטלת, והאם הפרעוש ילבש את המדים של ברצלונה גם בעונה הבאה, או לראשונה בקריירה, ישחק בקבוצה אחרת.

היכנסו לכל החדשות, העדכונים והנתונים על ברצלונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי