מאמן ליון: "מוכן להסיע את דפאי לברצלונה", טרייד עם סיטי על הפרק

ממפיס דפאי | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

רודי גרסיה, שהוביל את הקבוצה הצרפתית עד לחצי גמר ליגת האלופות, הפתיע כשפתח לכוכב את הדלת למעבר נוצץ ורוצה לצרף את אומטיטי. הקטלונים הציעו לסיטיזנס את סמדו תמורת קאנסלו או אריק גרסיה

(גודל טקסט)

ברצלונה נמצאת בסחרור מאז ההפסד 8:2 הבלתי נשכח לבאיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות. קיקה סטיין פוטר, רונאלד קומאן מונה, ליאו מסי כמעט עזב, בסוף הכריז על הישארות בעל כורחו ותקף את הנשיא, לואיס סוארס וארתורו וידאל בדרך החוצה ובקיצור – הבלאגן חוגג במועדון.

בזמן שוידאל בדרך לאינטר וסוארס ליובנטוס ונראה שהמעברים הללו הם רק עניין של זמן, בקבוצה עומלים על רכש. כידוע, בארסה מתכננת להגיש הצעות על ג'ורג'יניו ויינאלדום מליברפול וממפיס דפאי מליון, והמאמן של האחרון, רודי גרסיה, הפתיע היום (ראשון) עם הצהרה מעניינת בנוגע לחלוץ.

גרסיה, שהוביל את ליון העונה להצלחת ענק בגזרה האירופית והפסיד רק בחצי גמר ליגת האלופות לבאיירן, אמר לתקשורת הצרפתית: "דפאי הוא שחקן צמרת, כדורגלן פנטסטי. אם הוא יישאר איתנו, נהיה קבוצה הרבה יותר חזקה בעונה הבאה. עם זאת, אם לממפיס יש, כמו לשחקנים רבים נוספים בסגל שלי, הזדמנות לשחק בקבוצה שנבנתה כדי לזכות בליגת האלופות, הייתי מסיע אותו בעצמי לברצלונה".

רודי גרסיה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

גרסיה אישר גם שהוא מעוניין לצרף לליון את בלם בארסה, סמואל אומטיטי. כזכור, השחקן בן ה-26 גדל במועדון הצרפתי, פרץ שם ובתחילת עונת 2016/17 נמכר לקטלונים תמורת 25 מיליון יורו. עם זאת, המאמן אמר באותו ראיון כי הוא "לא מאמין שיהיה אפשרי להחזיר אותו".

בנושא אחר, בספרד דווח כי ברצלונה פנתה למנצ'סטר סיטי שוב והציעה לה טרייד במסגרתו נלסון סמדו יעבור לקבוצה של פפ גווארדיולה תמורת הבלם הצעיר אריק גרסיה או המגן הימני ז'ואאו קאנסלו. כמו כן, מספר קבוצות באיטליה פנו לבארסה בבקשה לשאול את קרלס אלנייה, ששיחק בעונה הקודמת כמושאל בבטיס, אך רונאלד קומאן מעוניין קודם כל להתרשם ממנו באימונים לפני שיקבל החלטה לגביו.

נלסון סמדו
נלסון סמדו | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי