דיווח: סוארס המריא לאיטליה במטרה לקדם את מעברו ליובנטוס

לואיס סוארס | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

קומאן אמנם טען שהוא יתייחס לאורוגוואי כשחקן מן המניין אם יחליט להישאר בברצלונה, אך החלוץ יצא לארץ המגף בסיום האימון כדי לקדם את קבלת אזרחותו ולהצטרף רשמית לגברת הזקנה. סטיין הגיש תביעה למועדון

(גודל טקסט)

ברצלונה ערכה אמש (רביעי) את ניסוי הכלים השני שלה ב"עידן החדש" של המועדון תחת המאמן רונאלד קומאן, כאשר ניצחה 1:3 את ג'ירונה במשחק אימון. ליאו מסי היה מעורב בכל הגולים שהובקעו לטובת בארסה, כאשר סיפק מסירת מפתח לשער הראשון במשחק, אותו הבקיע פיליפה קוטיניו, ולאחר מכן כבש צמד משלו, כולל שער אדיר ממרחק.

מרבית שחקני הסגל של קומאן קיבלו הזדמנות במשחק אתמול, אך מי שלא נכלל בסגל היה החלוץ לואיס סוארס, שכבר קיבל הודעה מהמאמן ההולנדי כי הוא לא בתכניות. הבוקר, אחרי מספר דיווחים על כך שהוא אולי יישאר בבלאוגרנה למרות הכל, נטען כי הוא יצא בסיום אימון הבוקר לאיטליה כדי לקדם את הליך אזרחותו וכך יוכל להצטרף ליובנטוס ולחבור לכריסטיאנו רונאלדו.

לפי הפרטים החדשים שפורסמו הבוקר, סוארס יעבור מבחן בשם B1 בשגרירות בעיר פרוג'ה, לאחריו צפוי לקבל דרכון איטלקי וכך לא ייחשב לזר. זו לא הפעם הראשונה שנטען כי סוארס יגיע לאיטליה לצורך קידום הדרכון האיטלקי, אבל כעת הצדדים מאיצים את ההליך כדי שיהיה ניתן לרשום אותו בזמן לליגת האלופות וכמובן לקראת תחילת הליגה בסוף השבוע.

ליונל מסי לוחץ את ידו של רונאלד קומאן | David Ramos/Getty Images

עוד לפני אימון הבוקר שבסופו יצא סוארס לאיטליה, אמר המאמן רונאלד קומאן: "כבר דיברתי איתו על העתיד וכרגע אני מחכים לראות מה קורה בקשר לזה. אם סוארס לא יצליח למצוא קבוצה חדשה ויישאר בברצלונה, הוא יהיה שחקן סגל כמו כולם".

בתקשורת הספרדית הזכירו את המקרה פפ גווארדיולה לא רצה את סמואל אטו בקיץ 2008, אך לאחר מכן שינה את דעתו והשאיר את החלוץ בסגל, ואיתו גם זכה בטרבל מרשים בתום העונה.

בתוך כך, המועדון הקטלוני נפרד בפגרה הנוכחית מהמאמן קיקה סטיין, שפרסם הערב ברשתות החברתיות כי הוא תובע את ברצלונה, לאחר שלפי דבריו המועדון הודיע לו רק אתמול על פיטוריו באופן רשמי. הצדדים לא הגיעו עדיין לא הסכם. למאמן לשעבר היה חוזה עד 2022.

קיקה סטיין | RAFAEL MARCHANTE/POOL/AFP via Getty Images

ובחזרה למשחק אמש. בתקשורת הספרדית ציינו את מגמת השיפור של קוטיניו, אשר כבש גם במשחק ההכנה הקודם, ומאז חזרתו לברצלונה מעונת ההשאלה בבאיירן מינכן מציג יכולת משופרת: "זה נכון שהוא איבד כמה כדורים, אבל הוא היה שם כדי לרדת למטה ולקחת אותם בחזרה. הוא קשוב, מרוכז, מוכן תמיד ויודע איפה להיות והיכן לרוץ".

"אלו חדשות נהדרות עבור בארסה, קומאן, הקבוצה ולעצמו. לקוטיניו יש מעורבות גדולה מאוד במשחק וזה חשוב לו. זו יכולה להיות אחת 'ההחתמות' הגדולות ביותר של הקבוצה העונה, בתקווה שזה ימשיך ככה. קומאן נתן לו את המפתחות לרכב, עכשיו הוא זה שצריך לנהוג בו היטב" סיכמו בעיתון "ספורט".

בעניין אחר, בימים אלו מתנהלת הצבעת אי האמון נגד הנהלת המועדון בראשות ג'וספ מריה ברתומאו, ואמש פרסם ויקטור פונט, ממנהיגי ההצבעה ומועמד לנשיאות כי מספר החתימות שצריך הושג. בשלב זה המארגנים אוספים עוד חתימות של חברי המועדון על מנת להחזיק ביד כמה "אקסטרות" אם יהיו טפסים שייפסלו בתהליך האימות.

שחקני ברצלונה חוגגים | David Ramos/Getty Images

בסופו של התהליך, אם יהיה לאנשי הצבעת אי האמון את כמות החתימות הנדרשת, הנהלת המועדון תקבע תאריך להצבעת אי אמון חדשה, בה 2/3 מהמשתתפים יצטרכו להצביע בעד הדחתו של ברתומאו. במקרה של כמות קולות מספקת, הנשיא וההנהלה שלו ייאלצו להתפטר והנהלת המעבר תחליט על מועד מוקדם לבחירות לנשיאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי