קומאן: "אני לא האיש הרע בסיפור של סוארס. מסי? טבעי שהוא עצוב"

ליונל מסי לוחץ את ידו של רונאלד קומאן | David Ramos/Getty Images

המאמן החדש של ברצלונה התייצב למסיבת עיתונאים ראשונה לקראת משחק פתיחת העונה נגד ויאריאל: "כיבדתי את לואיס, הוא יכול היה להישאר, אבל לא היה משחק הרבה". וגם: על קוטיניו ודפאי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מחר זה קורה. אחרי שאיבדה את האליפות הקיץ בתום "פגרת הקורונה" וביצעה זעזוע על הקווים וגם בסגל, ברצלונה תפתח רשמית את עונת 2020/21 במשחק בית נגד ויאריאל (ראשון, 22:00).

כידוע, ברצלונה לא פתחה את העונה יחד עם כל הקבוצות לאור השתתפותה בליגת האלופות במהלך חודש אוגוסט, ועל כן היא מצטרפת למעגל המשחקים רק מחר, כשהליגה למעשה כבר בעיצומו של המחזור השלישי.

היום התייצב רונאלד קומאן למסיבת עיתונאים ראשונה לקראת משחק כמאמן ברצלונה ותחילה הוא התייחס לשחרורו של לואיס סוארס, שעבר לאתלטיקו מדריד: "זה נראה שאני האיש הרע בסיפור, אבל כיבדתי מאוד את לואיס כאדם וכשחקן והראיתי לו את זה. אמרתי לו שאם הוא יישאר, יהיה לו קשה לשחק, אבל שהוא יכול להישאר ולהיות חלק מקבוצה".

לואיס סוארס | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

קומאן גם רמז לכך שהנהלת ברצלונה היא זו שלמעשה קיבלה את ההחלטה להיפרד מסוארס: "עוד לפני שחתמתי, היו החלטות שהתקבלו במועדון ואני תמכתי בהן. לא הכל היה תלוי בי".

ועם כל הכבוד לסוארס, כמובן שהסאגה הגדולה של הקיץ נוגעת לליאו מסי, שביקש רשמית לעזוב את המועדון ולמעשה נשאר בלית ברירה בשל סירוב המועדון לשחררו אלא תמורת 700 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור בחוזהו. על פי הדיווחים, השיחה הראשונה בין קומאן ומסי לא הייתה לשביעות רצונו של "הפרעוש" והיום ההולנדי התייחס לכך לראשונה.

ליאו מסי
ליאו מסי. אוהב לשחק נגד סביליה | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

"זה טבעי שליאו מסי עצוב, כי אחד החברים שלו עזב", אמר בהקשר של סוארס, "אבל ליאו הוא דוגמה לכולם במועדון, באימונים ובמשחקים. מסי מחויב מאוד והוא מראה את זה, לא ראיתי אותו אף פעם לא מוכן ואין לי שום ספק לגביו".

קומאן גם התייחס לדיווחים על ממפיס דפאי שעשוי להגיע כמחליף לסוארס: "אנחנו תמיד מחפשים לחזק את הסגל. יכול להיות שלא נוכל לצרף שחקנים בגלל המצב הכלכלי של המועדון, אבל אני מבין את זה ומקבל את זה. יש לנו התקפה מאוד איכותית ואם הסגל יישאר כמו שהוא, אקבל את זה".

לסיום, המאמן החדש דיבר על פיליפה קוטיניו שחזר מבאיירן מינכן: "הוא יכול להיות המספר 10 שלנו באופן מושלם וגם בכנף שמאל, הוא גם אחד שאוהב לעזור למשחק ההגנה, שחקן מצוין שנשתמש בו בתקווה שהוא יצליח העונה בברצלונה".

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי