וייסמן חוזר לסגל נגד ריאל, זידאן: "אני לא חושב שהזאר לא מקצוען"

אדן הזאר וזינדין זידאן | Quality Sport Images / Contributor

חלוץ נבחרת ישראל שנעדר נגד סלטה בגלל יום כיפור, צפוי לפתוח על הספסל. מאמן האלופה הגן על הבלגי שנכלל בסגל ואמר: "הוא הראשון שרוצה לשחק ומתקרב לכשירות מלאה". אתלטיקו תתארח אצל הואסקה

(גודל טקסט)

המחזור השלישי רק הסתיים לא מזמן וכעת בספרד מתכוננים למחזור הרביעי, מחזור אמצע השבוע. המחזור ייצא לדרך כבר הערב (שלישי) עם שני משחקים וימשיך גם מחר (רביעי) עם ארבעה משחקים. במוקד, שון וייסמן שנעדר מסגל ויאדוליד, יתארח אצל האלופה ריאל מדריד. אתלטיקו מדריד שהתפוצצה נגד גרנאדה תתארח אצל הואסקה העולה החדשה.

ריאל מדריד – ויאדוליד

הקבוצה של זינדין זידאן השיגה ניצחון בכורה העונה במחזור הקודם אחרי 2:3 קשה מאוד על בטיס במשחק בו מאוד לא הרשימה. זה יהיה משחק ביתי ראשון העונה עבור האלופה, שניצחה בכל ששת משחקיה באצטדיון אלפרדו די סטפנו לאחר הקורונה, כשהיא ממעטת לספוג. אולם, האורחת כבר עשתה צרות לבלאנקוס אשתקד כששער שוויון מאוחר של סרג'י גווארדיולה כפה 1:1 במחזור השני.

ריאל תחסר את טוני קרוס שייעדר בין עשרה ימים לשבועיים. נראה שזידאן ימשיך במערך עם ארבעה קשרים באמצע כאשר שותפו של קארים בנזמה (טרם כבש העונה) בהתקפה יהיה ויניסיוס ג'וניור עליו נכתב בתקשורת "רכבת הרים עם זידאן". מרקו אסנסיו ואדן הזאר נכללו ברשימת המוזמנים של זידאן לראשונה העונה.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם סרחיו ראמוס. לא הרשימו נגד בטיס | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

זידאן התייחס להזאר במסיבת העיתונאים, עוד לפני פרסום הסגל: "הוא קרוב מאוד לחזרה, הוא מוכן ומתאמן היטב, בקביעות, בניגוד לימים הקודמים. אני לא חושב שהוא הפגין חוסר מקצוענות. הוא רוצה לשחק וסבל מפציעות שהפריעו לו זמן רב. מה שאנחנו רוצים, והוא הראשון – שלא ייסבול יותר מאי נוחות. העונה ארוכה מאוד. הוא רוצה לשחק עם חבריו, לעזור לנו ולהיות בריא".

רודריגו ו-ויניסיוס ג'וניור לעומת אנסו פאטי וז'ואאו פליקס שמשחקים באופן קבוע: " "השאלה הזו מצחיקה אותי. אם ויניסיוס משחק 34% מהדקות ומישהו אחר 32% זה משנה? זוהי המציאות של המועדון הזה. יש לנו 25 שחקנים וכולם הולכים לשחק. יש כאלה שמשחקים יותר ויש כאלה שפחות. כולם צריכים להיות מוכנים וכל מה שבחוץ לא חשוב. זו המציאות של הכדורגל וזה לא ישתנה בין אם אני המאמן או מישהו אחר".

על הסגל והאפשרות לרכש: "האם הסגל טוב מהעונה שעברה? כל אחד יכול לתת את דעתו. אני מרוצה מהשחקנים שלי, הם הטובים ביותר. השוק פתוח עד החמישה באוקטובר אבל בשביל מה לצרף עוד שחקן? זה לא פשוט, יש כבר קבוצה מגובשת". זידאן הוסיף שהוא לא מבין את הביקורת על ההחלטות הנכונות שקיבלה מערכת ה-VAR במשחק האחרון וסרב לדבר על העונש האפשרי של מנואל פלגריני מבטיס שהתלונן על כך שקבוצתו קופחה.

זינדין זידאן ומרטין אודגור. המאמן מרוצה מהסגל | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

על ויאדוליד והמשחק הביתי הראשון: "זו יריבה מסוכנת מאוד, היא תבוא להפריע לנו. אנחנו צריכים לשחק טוב מהדקה הראשונה ועד הסוף כדי להמשיך את מה שעשינו מהעונה שעברה. אנחנו צריכים להיות עם אותה הנחישות. עלינו להשתפר, אנחנו מודעים לכך".

הקשר פדה ואלוורדה שכבש נגד בטיס והיה המצטיין על כר הדשא, התייחס לתפקידו: "התפקיד שלי הוא לרוץ כל הזמן עד שלא אוכל יותר והרגליים שלי התפוצצו. זידאן מבקש ממני להצטרף לרחבה ולהפעיל לחץ גבוה. כולם צריכים לכבוש ולא רק שחקני ההתקפה". הקשר החמיא לחבריו במרכז השדה: "קרוס-מודריץ'-קאסמירו? הם נותנים לי הרבה, התחרות איתם נהדרת. כולנו משתפרים. אני מקבל מהם הרבה עצות".

ומה עם היריבה? ויאדוליד האורחת, שלא הצליחה לנצח בשלושת מחזורי הפתיחה, תחפש להמם את ריאל בחוץ, מה שלא עשתה מאז עונת 1999/00. וייסמן ששיחק עד כה 55 דקות כמחליף בשני מחזורי הפתיחה, ובשל יום כיפור לא שיחק ב-1:1 נגד סלטה ויגו, עתיד לפתוח שוב על הספסל. סרג'י גווארדיולה יוליך את החוד.

שון וייסמן. עלה מהספסל | הטוויטר הרשמי של ויאדוליד

הואסקה – אתלטיקו מדריד

הקבוצה של דייגו סימאונה מגיעה למשחק במצב רוח מצוין אחרי שהביסה 1:6 את גרנאדה במשחק ענק. אשתקד ניצחו הקולצ'ונרוס בכל שלושת מחזורי הפתיחה והם רוצים לשחזר זאת גם השנה. לואיס סוארס שרשם בכורה חלומית עם צמד ובישול כמחליף, עדיין לא יזכה לחולצת ההרכב לפי ההערכות. חוסה מריה חימנס שסבל מקורונה עדיין מחוץ לסגל. פרט לכך הסגל של סימאונה מאוד מגוון.

סימאונה אמר לקראת המשחק: "אני לא לוקח ללב ביקורת ולא מתלהב מחנופה. אנחנו מכבדים את התקשורת. אנחנו הולכים משחק אחר משחק. היריבה שלנו הציגה משחקים נהדרים. יש לנו אחריות, לא נתייחס לאופוריה של אחרים. כשאנחנו מנצחים זה הסגנון הטוב בעולם".

על סוארס: "מאז הגעתו הוא הציג ענווה, רצון ללמוד ולהוכיח את עצמו, הוא חשוב על המגרש בחיי היום יום של הקבוצה. הוא יכול לפתוח בהרכב עם דייגו קוסטה, אפשרי שאשלב את שניהם במהלך משחק ואולי לחוד". כשנשאל על ההתבטאות של הנשיא אנריקה סרסו לדבריו דייגו קוסטה חייב לשחק, ענה: "אותי לימדו שכאשר הנשיא מדבר – כולנו מקשיבים ועומדים מאחוריו".

לואיס סוארס חוגג | Berengui/DeFodi Images via Getty Images

ויאריאל – אלאבס

הקבוצה של אונאי אמרי התבזתה בקאמפ נואו כשספגה רביעייה תוך מחצית אחת. כעת הצוללת הצהובה תחפש ניצחון ביתי שני העונה כשתפגוש את אלאבס שפתחה את 2020/21 חלש מאוד עם נקודה בלבד משלושה משחקים והיא מדורגת במקום ה-19. הההערכות הן שהמאמן, שהבהיר כי על קבוצתו להתנצל בפני הקהל על המשחק המביש, לא יערוך שינויים ב-11. ג'רארד מורנו ופאקו אלקאסר יובילו את החוד.

במשחק נוסף: אייבר – אלצ'ה (22:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי