דפאי מדבר על כישלון המעבר לברצלונה: "זה היה קרוב מאוד"

ממפיס דפאי. יעזור להולנד לצאת מהמשבר? | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

חלוץ ליון דיבר על העסקה שנפלה, נחשפו שתי הסיבות העיקריות: "לצערי, כללים מסוימים מנעו את זה". ההולנדי לא שלל שיעבור בינואר לקטלונים, נשיא ליון: "ברתומאו לא מצא פתרון להשלמת העסקה"

קבוצות: ברצלונה ליון
(גודל טקסט)

חלון העברות שלם רדפה ברצלונה אחרי ממפיס דפאי, כוכב ליון ונבחרת הולנד. השחקן היה אמור להיות זה שיתפוס את מקומו של לואיס סוארס שעזב לאתלטיקו מדריד, לבסוף העסקה על החלוץ בן ה-26 לא יצאה אל הפועל בגלל מספר סיבות.

הסיבה העיקרית היא המצוקה הכלכלית של בארסה, שיכלה להחתים את דפאי רק אם הייתה מוכרת את עוסמאן דמבלה. עסקת הצרפתי למנצ'סטר יונייטד נפלה גם היא – מה שאוטומטית הפיל את המעבר של שחקן ליון לקטלונים. הליגה הספרדית הטילה מגבלת שכר חדשה, ועל כן ברצלונה הייתה מוכרחה שדמבלה יימכר – אך זה כאמור לא קרה.

כעת, דפאי עצמו התייחס לנפילת המעבר וסיפר: "זה היה קרוב מאוד. אני לא רוצה להיכנס לפרטים, אבל לצערי כללים מסוימים מנעו את זה", אמר ההולנדי ורמז על מגבלת השכר שקרקעה את בארסה. רונאלד קומאן, מאמן הקבוצה, כבר הצהיר מוקדם יותר הקיץ שכדי ששחקנים יגיעו שחקנים אחרים יצטרכו לעזוב – כפי שסרג'יניו דסט הוחתם רק לאחר שנלסון סמדו נמכר לוולבס.

רונאלד קומאן | ברצלונה, האתר הרשמי

דפאי לא שלל שייעשה ניסיון נוסף להעבירו בחורף לברצלונה: "אני מתרכז כרגע בליון ורוצה להיות חשוב כאן שוב, אבל נראה איך הדברים יתקדמו בהמשך. אם אמשיך לעשות את העבודה שלי, תמשיך להיות התעניינות".

נשיא ליון, ז'אן-מישל אולאס, הסביר שהעסקה נכשלה בגלל בארסה: "דיברתי פעמיים בטלפון עם נשיא ברצלונה (ג'וזפ מריה ברתומאו) והוא לא מצא פתרון כיצד אפשר להשלים את העסקה. קומאן קיווה שהוא יצטרף וגם ממפיס עצמו עשה הרבה כדי שהעסקה תצא לפועל. כמו שאני מכיר את דפאי, הוא ייתן עכשיו את הכל על המגרש כדי לעבור לשם מאוחר יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי