קומאן חושף בראיון: כך שכנעתי את מסי להישאר

רונאלד קומאן, ליאו מסי | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

מאמן ברצלונה: "אחרי שמוניתי לתפקיד נסעתי אליו הביתה ודיברנו". וגם: הכעס של סוארס ("תגובה הגיונית, אבל זו ההחלטה של המועדון"), מה אמר למסי שהתעצבן על העזיבה של החלוץ והשחקן שרצה לצרף ולא הצליח

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לאורך הקיץ האחרון דווח בתקשורת הספרדית פעם אחר פעם על רצונו של ליאו מסי לעזוב את ברצלונה. לבסוף, הפרעוש נשאר בעל כורחו, כך מבינים מהראיון הזכור שלו לאחר שפרסם את החלטתו להמשיך אצל הקטלונים. מאמנה החדש של בארסה, רונאלד קומאן, התראיין לתקשורת ההולנדית ושפך אור על הישארותו של הפנומן בקבוצה וכמו כן גם על עזיבת לואיס סוארס.

"מיד אחרי שהתמניתי למאמן, יצרתי קשר עם ליאו", סיפר קומאן. "הלכתי לבית שלו ודיברנו על עתידו. חוסר שביעות הרצון שלו היה ברור. בסופו של דבר זה הסתיים בצורה טובה ומהרגע שהוא הצהיר שהוא ימשיך הוא עשה את כל מה שאני מצפה ממנו".

המאמן ההולנדי התייחס כאמור גם לעזיבתו של סוארס, שנעשתה בצורה צורמת והחלוץ לא הסתיר את אכזבתו מאיך שהדברים התנהלו. "לא הייתה לי בעיה איתו. הוא התאמן, והתאמן טוב, אבל במועדון חשבו שצריך להצעיר את הקבוצה. רואים את זה עכשיו – אנסו פאטי שהוא בן 17 משחק, גם פדרי שהוא בן 17 מקבל את ההזדמנויות שלו. רונאלד אראוחו בן 21, פרנסיסקו טרינקאו בן 20 וסרג'יניו דסט בן 19. כל אלה שחקני העתיד שלנו".

לואיס סוארס, ליאו מסי | Urbanandsport/NurPhoto via Getty Images

כמו כן, קומאן התייחס לאי שביעות הרצון של מסי מעזיבת סוארס: "אם יש לך מישהו בחדר ההלבשה שאתה, אשתך וילדיך מבלים איתו גם מחוץ למגרש אז התגובה שלו הגיונית. אמרתי גם למסי: 'אני מבין שאתה מאוכזב ואני חושב שחבל מאוד שהוא עוזב, אבל אלה הבחירות של המועדון'".

מאמן ברצלונה אישר שרצה לצרף את ג'ורג'יניו ווינאלדום מליברפול: "הוא היה ברשימה שלי. ממפיס דפאי? הוא שחקן מצוין שיכול לשחק גם כחלוץ והוא עושה עבודה נהדרת גם כקיצוני שמאלי. הוא חזק, מחזיק טוב בכדור ואיכותי. יש לי קליק איתו ואני חושב שזה יכול לעבוד גם כאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי