המאבק המשפטי בין בארסה לניימאר לא נגמר, הבחירות ב-24 בינואר

ניימאר | Catherine Steenkeste/Getty Images

אחרי שבית המשפט קבע שהברזילאי צריך לשלם למועדון 6.7 מיליון יורו, הוא הגיב עם תביעת ענק בסך 60 מיליון יורו בגין מענק חתימה ובונוסים שכביכול לא שולמו. נשיא חדש ייבחר שבוע בלבד לפני תום חלון ההעברות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה וניימאר עוד שמרו על יחסים סבירים בשנים האחרונות מאז עזיבתו של הברזילאי לפריז סן ז'רמן, שהיה מועמד לחזור לקאמפ נואו כמה וכמה פעמים. עם זאת, בין הצדדים מתנהל מאבק משפטי שהפך למכוער בתקופה האחרונה. השחקן הגיש שלוש תביעות בעבר נגד המועדון, שהגיש תביעה משל עצמו לפני מספר ימים ודרש מהחלוץ להשיב לו 10 מיליון יורו.

כעת, ניימאר תובע כמעט 60 מיליון יורו מבארסה, שזהו כסף שכביכול היה צריך להגיע אליו במענק חידוש החוזה ובונוסים נוספים. רק לפני מספר חודשים בית המשפט גזר על הברזילאי לשלם 6.7 מיליון יורו לברצלונה, ומדובר בחלק מערעור מתוך רצון לבטל את העונש.

בנושא אחר, אחרי התפטרותו של ג'וזפ מריה ברתומאו, נקבע תאריך הבחירות לנשיאות המועדון – ה-24 בינואר. הבעיה מבחינת הקבוצה היא שיתמנה נשיא חדש שבוע בלבד לפני תום חלון ההעברות, ולא יישאר יותר מדי זמן לנהל משא ומתן עם שחקנים כאלה ואחרים.

ז'ואן לאפורטה | NurPhoto/NurPhoto via Getty Images

בניגוד לכל הליך בחירות בברצלונה, ההצבעה לא תתקיים בקאמפ נואו בלבד בעקבות הקורונה. המועמדים המובילים לתפקיד הנשיא הם ויקטור פונט, ז'ואן לאפורטה (שכבר שימש כנשיא המועדון בעבר), ג'ורדי פארה, טוני פריישה ולואיס פרננדס.

אגב, פונט, אשר נחשב למועמד המוביל, כבר הצהיר על כוונותיו להשיב למועדון אגדות עבר דוגמת צ'אבי, אנדרס אינייסטה, קרלס פויול ופפ גווארדיולה, מה שמטיל בספק את המשך דרכו של רונאלד קומאן אם אכן ייבחר. פרייסה, לעומתו, ציין שיעניק גיבוי למאמן ההולנדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי