פיגו: "אם מסי לא מאושר, שום דבר לא ישנה את דעתו"

ליאו מסי | Ion Alcoba/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

שחקן העבר התייחס לעתידו של כוכב ברצלונה, שעשוי לעזוב בתום העונה: "הופתעתי ועקבתי מקרוב אחרי מה שקרה בקיץ, בטוח שיש לו את השיקולים שלו". על היעד הבא: "קבוצות יעמדו בתור להחתים אותו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אוהדי ברצלונה החסירו פעימה בקיץ האחרון, במהלכו ליאו מסי, אחד משני הכוכבים הבלתי מעורערים של הכדורגל העולמי בעשור האחרון, היה קרוב לעזוב את המועדון לראשונה בקריירה שלו. בסופו של דבר הפרעוש נשאר, אך בראיון שהעניק הודה כי הפעם לא היה מדובר ב'ספין': "רציתי לעזוב כדי ליהנות מהשנים האחרונות שלי. לא הייתי מאושר, סבלתי באימונים ובמשחקים", הסביר.

את העונה הנוכחית פתח מסי בצורה רעה, לפחות בסטנדרטים שלו, כשבמאזנו שער שדה אחד בלבד ויש הטוענים שהוא נראה כבוי וחסר חשק. "אם אתה לא מאושר ולא רוצה להיות במקום מסוים, אין שום דבר שיכול לשנות את דעתך ואני בטוח שיש לו את השיקולים והסיבות שלו", הבהיר לואיס פיגו, כוכב בארסה וריאל בעבר, כשנשאל על עתידו של הפרעוש.

בהנחה שהוא לא יאריך את חוזהו, שיגיע לסיומו בתום העונה, מסי יהפוך בקיץ לשחקן חופשי והחל מחודש ינואר הקרוב הוא יהיה ראשי לחתום בכל קבוצה שירצה. כידוע, אחת המועמדות הבולטות לצרפו היא מנצ'סטר סיטי. "מועדונים רבים יעמדו בתור להחתים את מסי, אך האם הם יוכלו לעמוד בשכרו זה כבר עניין אחר", הוסיף פיגו והתייחס לסאגה הארוכה סביב עתידו של הפרעוש בקיץ: "כמו כל אוהדי הכדורגל, הופתעתי ועקבתי מקרוב אחר הניסיון שלו לעזוב".

לואיס פיגו, פפ גווארדיולה
לואיס פיגו, פפ גווארדיולה | Firo Photo/ALLSPORT

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי