בדרכה לצמרת? מסי סידר לברצלונה 0:1 נגד לבאנטה

ליאו מסי חוגג | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

לאחר מספר רב של החמצות ותסכול, הארגנטינאי כבש בדקה ה-76 את שערו החמישי העונה ונתן לקבוצתו דחיפה אדירה לקראת המחזור הבא נגד ריאל סוסיאדד, שמצידה סיימה ב-1:1 נגד אייבר ושבה למקום הראשון

(גודל טקסט)

אחרי הדרבי החם של מדריד שנערך אתמול (שבת) בו ריאל הנחילה הפסד ראשון העונה לאתלטיקו, המחזור ה-13 נמשך היום עם ארבעה משחקים. במוקד, ברצלונה שבה לנצח עם 0:1 על לבאנטה. לפני כן, ריאל סוסיאדד שבה לפסגה לאחר 1:1 נגד אייבר. בנוסף: ויאריאל ובטיס נפרדו ב-1:1, גרנאדה גברה 0:1 על אלצ'ה.

ברצלונה – לבאנטה 0:1

רק ביום שלישי האחרון ברצלונה הובסה 3:0 בקאמפ נואו על ידי יובנטוס, והערב היא שבה למגרשה הביתי למשחק סופר-חשוב עבורה נגד לבאנטה. במחזור הליגה שעבר בארסה הובכה אצל קאדיס עם הפסד 1:0 לעולה החדשה, וסגנית אלופת צרפת ידעה שהיא חייבת מעכשיו כל נקודה כדי לחלום על מאבקי צמרת.

ללא עוסמאן דמבלה וג'רארד פיקה הפצועים, הקבוצה של רונאלד קומאן פתחה עם חוד של פיליפה קוטיניו, אנטואן גריזמן, מרתין בריית'ווייט, וכמובן ליאו מסי. במחצית הראשונה מארק אנדרה טר שטגן הציל את קבוצתו ממספר רב של בורות אליהם היא נכנסה ואפשר לה לשמור על שער נקי במשחק.

מסי חוגג עם חבריו. ניצחון חשוב של ברצלונה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

אחרי לא מעט החמצות של מסי וגריזמן במהלך המחצית השנייה, בדקה ה-76 מיליוני האוהדים של ברצלונה בבית קיבלו את מבוקשם – פרנקי דה יונג חטף את הכדור ומסר מהר למסי, שרץ כל הדרך לעבר השער של אייטור פרננדס וכבש את שערו החמישי העונה, אשר ניצח את המשחק. לאחר שהשיגה שלוש נקודות חשובות הערב, בארסה תפגוש במחזור הקרוב את מוליכת הליגה מסוסיאדד (16.12) למעין משחק עונה עבור הקטלונים.

ריאל סוסיאדד – אייבר 1:1

הקבוצה של אימנול אלגואפיל ידעה שנקודה אחת תספיק לה לשוב לפסגה לאחר שני מחזורים תמימים ובכל זאת היא רק חשבה על ניצחון בדרבי הבאסקי הקטן באצטדיון אצטדיון אנואטה. ואכן המארחת כבשה ראשונה בזכות כדור קרן בדקה ה-20 שהסתיים בבעיטה אדירה של אנדר ברנצ'אה על סף הרחבה שפגע במשקוף ונכנס פנימה.

האורחת התעוררה במחצית השנייה והצליחה לאזן את התוצאה בדקה ה-66 עם דחיקה מקרוב של סרג'י אנריק והצליחה לחלץ נקודה, למרות שער מאוחר של איגור זובלדיה בדקה ה-80 שנפסל על ידי ה-VAR בטענה לנבדל. סוסיאדד שכאמור שבה לפסגה יכולה להרגיש מאוכזבת בעקבות חלוקת הנקודות. אייבר עלתה למקום השביעי.

אנדר ברנצ'אה | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

בטיס – ויאריאל 1:1

הצוללת הצהובה אמנם לא הפסידה כבר עשרה משחקים ברציפות בליגה, אך זהו התיקו הרביעי ברצף שלה והיא נותרה במקום הרביעי בטבלה. בטיס, מנגד, עלתה למקום השביעי. פאו טורס העלה את ויאריאל כבר אחרי חמש דקות ל-0:1 כאשר נגח לרשת קרן שהגביה דני פארחו, אבל בדקה ה-51 הגיע שער השוויון המדהים. כדור חופשי של בטיס הוגבה אל תוך רחבת ויאריאל והורחק עד לאייטור רויבאל, שהניף את הגל ומ-19 מטרים שלח וולה פשוט מדהים אל החיבורים של סרחיו אסנחו, שלא יכל לעשות כלום ופשוט נותר עומד במקומו המום אל מול הביצוע האדיר של החלוץ, שללא ספק יתמודד על אחד משערי העונה.

אלכס מורנו, טאקפוסה קובו | Fran Santiago/Getty Images

תוצאה נוספת

אלצ'ה – גרנאדה 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי