דיווח: ליאו מסי מתקרב לפריז סן ז'רמן

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

הולכים ומתרבים הפרסומים על כך שהכוכב יעשה את דרכו דווקא לצרפת ולא למנצ'סטר סיטי, ב"אל צ'ירינגיטו" נטעו שאביו אף נכח בקונסוליה הקטארית בברצלונה - ידיעה אותה הוא מיהר להכחיש

(גודל טקסט)

שעות ספורות אחרי שברצלונה הוגרלה נגד פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות, בהחלט אפשר לומר שהוטלה פצצה: על פי "אל צ'ירינגיטו", תכנית מדרידאית יש לציין, חורחה מסי, אביו של ליאו, הגיע לפני שבועיים לקונסוליה הקטארית בברצלונה וזאת מפני שבנו הולך ומתקרב בצעדי ענק למעבר לפ.ס.ז'.

מנצ'סטר סיטי אמנם נחשבה כמועמדת המובילה לצרפו בקיץ, כאשר מסי ביקש רשמית לשחררו מברצלונה ללא תמורה בטענה לסעיף בחוזהו שהוא מממש, אלא שכידוע בברצלונה עמדו על הרגליים האחוריות כדי למנוע כל אפשרות ש"הפרעוש" פשוט יקום ויעזוב והצליחו במשימתם. השאלה הגדולה היא האם הקיץ מסי באמת יעזוב ללא תמורה, הפעם גם אין מה שימנע ממנו לעשות זאת, כששוב מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה אורבת, אולם זה לא סוד שפ.ס.ז' מנוהלת על ידי קטארים ואם אכן חורחה הגיע לאותה נציגות בקטלוניה, זה בהחלט רמז אפשרי לעסקה שנרקמת. יש לציין שחורחה מסי מיהר להכחיש את הדיווחים וטען שהוא נמצא בארגנטינה מאז ספטמבר.

עם זאת, כאמור, אלופת צרפת וסגנית אלופת אירופה תשמח גם היא לצרף את מסי ולאחרונה אף ניימאר לא חשש להצהיר כי הוא יעשה הכל על מנת "לשתף פעולה עם מסי בעונה הבאה". רק לפני כעשרה ימים גם ב"רדיו מונטה קרלו" טענו שמסי בהחלט מתקדם בצעדי ענק לעבר בירת צרפת והצהירו שבעונה הבאה הוא ישחק בפריז סן ז'רמן.

מכיוון שחוזהו של מסי יסתיים ביוני הקרוב, נזכיר שהמשמעות היא שהחל מה-1.1.2021, בעוד קצת יותר משבועיים, על פי החוק הוא יכול לנהל מו"מ וכבר לחתום בקבוצה חדשה לעונת 2021/22.

ההכחשה של חורחה מסי בעמוד האינסטגרם האישי | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי