קלאסיקו בגמר הסופר קאפ? ברצלונה – סוסיאדד, ריאל נגד בילבאו

בדומה לעונה שעברה, אך הפעם על אדמת ספרד ולא בערב הסעודית: ארבע קבוצות מתחרות על התואר שיחולק ב-17 בינואר - האלופה, סגניתה ומחזיקת הגביע. הבלאנקוס גברו על אתלטיקו אשתקד, מסי וחבריו שיאני הזכיות

(גודל טקסט)

בשנה שעברה שונתה המתכונת של מפעל הסופרקופה הספרדי. בניגוד למשחקי בית וחוץ בין האלופה למחזיקת הגביע, הוחלט על פורמט שונה עם ארבע קבוצות, בטורניר קצר שנערך על אדמת ערב הסעודית. ריאל מדריד זכתה בתואר אחרי שגברה על אתלטיקו מדריד בדו קרב הפנדלים. היום (חמישי) נקבע שיבוץ המשחקים לשנה הזו: האלופה ריאל מדריד, סגניתה ברצלונה וכן ריאל סוסיאדד ואתלטיק בילבאו, הפיינאליסטיות של גמר הגביע שטרם שוחק יפגשו ראש בראש.

בשחזור של משחקי המחזור ה-19 שהוקדמו בספרד לשלישי ורביעי – ריאל מדריד תפגוש את אתלטיק בילבאו עליה גברה 1:3 מצמד של קארים בנזמה ושער נוסף של טוני קרוס בתאריך ה-14 בינואר, יום חמישי, בעוד ליאו מסי וחבריו ישחקו יום קדם לכן נגד ריאל סוסיאדד אותם ניצחו 1:2 רק אתמול (רביעי) עם שערים של ג'ורדי אלבה ופרנקי דה יונג. הגמר ייצא לדרך ב-17 בינואר בסביליה.

המפעל, אגב, יצא לדרך לראשונה ב-1982 וסוסיאדד הייתה זו שהניפה את הגביע. שיאנית הזכיות היא ברצלונה עם 13 גביעים ועוד עשרה הפסדים בגמר, אחריה ריאל מדריד עם 11 תארים. לבילבאו יש מאזן מושלם במעמד – שתי זכיות בשני ניסיונות, האחרון שבהם ב-2015.

מסי. ברצלונה היא שיאנית הזכיות בתואר | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי