קומאן: "אין לי זיכרונות טובים מוולנסיה". וייסמן ייצא לסביליה

רונאלד קומאן | David Ramos/Getty Images

לקראת המפגש עם האקסית בשבת, מאמן ברצלונה, שמחפשת ניצחון ליגה שלישי רצוף, נזכר בתקופה עם העטלפים והתייחס לקוטיניו ולדה יונג. המנהל המקצועי של ויאדוליד: "וייסמן יכול להגיע ל-12 שערי ליגה"

(גודל טקסט)

לוח הזמנים הצפוף של עונת הקורונה ממשיך לתת את אותותיו ואחרי משחקי אמצע השבוע הרבים בספרד, המחזור ה-14 בליגה הספרדית ייפתח היום (שישי) ב-22:00 עם ההתמודדות בין אתלטיק בילבאו להואסקה, וימשיך מחר עם חמישה משחקים נוספים. במוקד, ברצלונה תארח את ולנסיה ב-17:15, ובנוסף, אתלטיקו מדריד המוליכה תארח את אלצ'ה ב-15:00, ב-19:30 לבאנטה תפגוש את ריאל סוסיאדד, ו-וויאריאל תתארח אצל אוסאסונה, וב-22:00 יום המשחקים יינעל עם שון וייסמן ו-וויאדוליד בסביליה.

ברצלונה – ולנסיה (17:15)

ברצלונה החזירה לעצמה בשבוע האחרון קצת מהביטחון שאבד לה בתקופה האחרונה, עם שני ניצחונות ביתיים תוך שלושה ימים, על לבאנטה וריאל סוסיאדד. הקטלאנים יקוו להמשיך עם היכולת המעודדת וינסו לרשום מחר את ניצחונם השלישי ברצף בליגה ובקאמפ נואו, על חשבון העטלפים.

רונאלד קומאן צפוי להמשיך עם רביעיית ההתקפה שפתחה בניצחון על הבאסקים שכוללת את פדרי, אנטואן גריזמן, ליאו מסי ומרטין בריית'ווייט. פיליפה קוטיניו, שלא ממש מוצא את מקומו תחת המאמן ההולנדי, ימתין להזדמנות על הספסל. בהגנה, קלמן לנגלה שקיבל מנוחה במשחק האחרון ונכנס כמחליף, עשוי לשוב להרכב במקומו של אוסקר מינגסה, אך לא מן הנמנע שהבלם הספרדי הצעיר ימשיך לקבל את הקרדיט לצד רונאלד אראוחו.

קומאן דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק וסיפר על עונת 2007/08 בה שימש בתור מאמן ולנסיה: "אין לי זיכרונות טובים מוולנסיה, אבל לפחות לקחתי שם תואר (גביע המלך). זה מקום מסובך שעבר המון שינויים ב-15 השנים האחרונות, וקשה לעבוד שם בגלל שהוא לא שקט אף פעם".

פיליפה קוטיניו | David Ramos/Getty Images

בן ארצו של קומאן, פרנקי דה יונג שהגיע בשנה שעברה בקול תרועה רמה, עבר העונה לשחק בתפקיד אחורי יותר ורשם את בישולו הראשון העונה רק במשחקו האחרון. המאמן ההולנדי הבהיר לגבי הקשר הצעיר כי "הוא חייב לקחת יותר פיקוד למען העתיד של המועדון הזה".

לסיום, קומאן שיתף בתחושותיו לגבי קוטיניו, השחקן היקר בתולדות המועדון, ששוב מוזכר כמועמד לעזוב בינואר אחרי שלא השתלב לגמרי מאז שחזר מהשאלה לבאיירן מינכן: "אני אוהב את קוטיניו, יש לו איכויות רבות בהתקפה והוא למד הרבה דברים בתקופתו באנגליה ובגרמניה. הוא נכנס למצב לא נוח מבחינתו ועכשיו הוא צריך לעבוד".

ג'רארד פיקה שלא ייקח חלק במשחק המעניין מחר ועדיין מתאושש מהפגיעה ברצועות ברכו הימנית, דיבר על תחושותיו לגבי המפגש הצפוי עם פריז סן ז'רמן וחברו לקבוצה לשעבר – ניימאר, במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות: "המשחק יהיה קשה מאוד, אני מכיר את ניימאר היטב, ולמרות שהמפגש רק עוד חודשיים והרבה דברים יכולים לקרות, אני בטוח שזה יהיה משחק מאוד מהנה לצפייה".

ג'רארד פיקה | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

פיקה עצמו לא צפוי לחזור לכר הדשא עד אפריל, והתייחס גם לתהליך החלמתו: "אני מרגיש טוב, אבל עלינו להמתין לשלבים הבאים בתהליך ההחלמה כדי לראות האם הברך יציבה או לא, בנתיים אני מרגיש מאוד חזק ומקווה לחזור בקרוב".

מנגד, ולנסיה תגיע להתמודדות מחר במצב הרבה פחות טוב, אחרי שנגררה להארכה במשחק הגביע נגד טראסה מהליגה השלישית ביום רביעי, ולבסוף ניצחה 2:4 בזכות צמד של גונסאלו גדש. לפני כן, חניכיו של חאבי גרסיה לא הצליחו לנצח בארבעה משחקי ליגה ברציפות מאז הניצחון הגדול 1:4 על ריאל מדריד. יספר סילסן השוער וקווין גאמיירו החלוץ עדיין פצועים, ושחקן נוסף שיצטרף לרשימת הנעדרים הוא טוני לאטו, שנמצא חיובי לקורונה.

דה יונג. "חייב לתפוס יותר פיקוד" | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

סביליה – ויאדוליד (22:00)

לוויאדוליד מצפה משחק קשה במיוחד מול סביליה באצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן ו-שון וייסמן צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט ולפתוח בהרכב האורחת, אחרי שכבש צמד בכורה במשחק הליגה האחרון שסייע לקבוצתו לרשום ניצחון חשוב, ודיבר אתמול במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. מנגד, האנדלוסים ייאלצו להסתדר ללא מוניר אל חדאדי וחסוס נבאס הפצועים, אך לא אמורים להתקשות נגד הסגולים מהתחתית.

המנהל הספורטיבי של ויאדוליד, מיגל אנחל גומס, התראיין לקראת המשחק וסיפר על התהליך שהביא לרכישתו של החלוץ הישראלי: "בעקבות ירידת המחירים בשוק החלטנו להתחיל לקנות שחקנים שיספקו לנו יותר איכות, וייסמן הוא אחד מהשחקנים האלה. תחילה לא חשבנו שנוכל להגיע עליו, אבל התקדמנו כמה צעדים והצלחנו להחתים אותו". גומס המשיך ודיבר על ציפיותיו מהחלוץ הצעיר: "כשחקן שכבש 37 שערים בליגה האוסטרית בשנה שעברה, הוא יכול להגיע ל-12 בעונה בליגה הספרדית, הוא שחקן מאוד יעיל ברחבה".

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי