והיא בשלה: ריאל מדריד במקום השני אחרי 1:3 אצל אייבר

שחקני ריאל מדריד חוגגים | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

הבלאנקוס המשיכו את הכושר הנהדר בליגה, רשמו ניצחון רביעי ברצף ועקפו את סוסיאדד. רק הפרש שערים מפריד בין זידאן לפסגה. בנזמה הצטיין שוב עם שער ושני בישולים. 0:2 לסלטה ויגו על אלאבס, גרנאדה ניצחה את בטיס

(גודל טקסט)

לאחר איבוד הנקודות של ברצלונה והעלייה של אתלטיקו מדריד לפסגה, המחזור ה-14 בליגה הספרדית הנעל הערב (ראשון) עם ניצחון 1:3 של ריאל מדריד אצל אייבר. במשחקים המוקדמים של היום, סלטה ויגו ניצחה 0:2 את אלאבס, גרנאדה גברה 0:2 על ריאל בטיס וחטאפה ניצחה 0:2 בקאדיס.

אייבר – ריאל מדריד 3:1

רק במחזור שעבר ניצחה האלופה ממדריד יריבה באסקית, כאשר השיגה 1:3 דרמטי על אתלטיק בילבאו בבית. הערב היא הגיעה לחבל הבאסקים בעצמה ופגשה את אייבר הצנועה, ופעם נוספת זינדין זידאן יצא עם כל שלוש הנקודות, בדרך למקום השני בטבלה, כשהיא בשוויון נקודות עם אתלטיקו מדריד המוליכה.

כבר אחרי שש נקודות חגגו השחקנים בלבן ב"איפורואה", זאת לאחר שקארים בנזמה, שנמצא בכושר מדהים, כבש את שערו השביעי העונה מבישול חכם של רודריגו. בדקה ה-13 בנזמה נכנס גם לנעלי המבשל וסידר ללוקה מודריץ' את השער שהכפיל את התוצאה.

שחקני ריאל מדריד חוגגים. ניצחון רביעי ברצף לבלאנקוס | Ion Alcoba/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

בדקה ה-28 המשחק הסוער קיבל טוויסט נוסף לאחר שאייבר חזרה למשחק עם שער גדול – קיקה ניצל טעות בהכנה של ריאל ושלח בעיטה אדירה לעבר החיבורים, לטיבו קורטואה לא היה סיכוי להציל את הכדור. המארחת התקשתה לשחזר את המשחק ההתקפה שלה גם במחצית השנייה, הבלאנקוס מצידם ניצלו משער בטוח בתוספת הזמן כאשר סרחיו ראמוס זינק על הכדור, הביא להתקפה מתפרצת מן העבר השני ואפשר לבנזמה לבשל שוב, הפעם ללוקאס ואסקס, שגם קבע את תוצאת המשחק.

סלטה ויגו – אלאבס 0:2

חמישה משחקים בדיוק חלפו מאז שאוסקר גרסיה, מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב, פוטר מסלטה ויגו ונראה שהזעזוע הגדול שעשתה הנהלת המועדון חלחל עד לכר הדשא, זאת לאחר שהקבוצה מאנדלוסיה רשמה היום ניצחון רביעי ברצף בליגה, אשר הקפיץ אותה זמנית עד מקום השביעי.

אלאבס מנגד עדיין נמצאת בחלק התחתון של הטבלה ולא רשמה ניצחון בשלושת המחזורים האחרונים, ובהתמודדות הערב באצטדיון ה"בלאידוס" היא נראתה אנמית מאוד בפעולה האחרונה. גיבור המשחק היה בראיס מנדס בן ה-23, אשר נגח לרשת בדקה ה-19 את שערו הראשון במשחק, ובדקה ה-80 קבע את תוצאת המשחק עם שערו השלישי העונה והשני במשחק.

מנדס חוגג. צמד לספרדי בן ה-23 | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

גרנאדה – ריאל בטיס 0:2

המחצית הראשונה התנהלה כולה בסימן רוברטו סולדאדו, החלוץ הוותיק דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-14, הכפיל את התוצאה שש דקות אחר כך והעלה את מאזנו לשלושה שערים העונה. במהלך המחצית השניה גרנאדה הלכה אחורה והתבססה על מתפרצות, אך בטיס לא הצליחה להתקרב לשערה והמשחק נגמר בניצחון 0:2 לאדומים לבנים.

הקבוצה של דייגו מרטינס חיברה ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, הראתה שהמשבר הקטן שעברה כבר מאחוריה ונצמדה לחמישייה המובילה עם 21 נקודות. מנגד, הקבוצה של מנואל פלגריני הפסידה לראשונה אחרי שלושה משחקים בכל המסגרות, ונותרה בחצי התחתון של הטבלה עם 16 נקודות, מרחק שלוש בלבד מהקו האדום.

שחקני גרנאדה חוגגים | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

קאדיס – חטאפה 2:0

חטאפה הגיעה למשחק הערב אחרי שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, מתוכם הפסידה בארבעה. בעקבות הניצחון עלתה הקבוצה של חוסה בורדאלאס מעל לקו האדום וכעת היא עם 16 נקודות במאזנה, מרחק חמש בלבד מהאחרונה בטבלה. מנגד, העולה החדשה ספרה הפסד שני ברציפות בפעם השנייה העונה, התרחקה מעט מהפסגה, והתחילה לראות את התחתית הצפופה מקרוב עם 18 נקודות. קוצ'ו הרננדס כבש את שער היתרון במשחק בדקה ה-33, ונמניה מקסימוביץ' הכפיל בדקה ה-94.

שחקני חטאפה חוגגים | Fran Santiago/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי