"אני להוט ומרגיש טוב": מסי רמז שימשיך בברצלונה

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

שינה את דעתו? הפרעוש מסיים את חוזהו בתום העונה ונשמעות שלל ספקולציות על עזיבה אפשרית שלו, אך הוא סיפק ציטוט מפתיע. אחד המועמדים לנשיאות: "ניימאר ומסי ישחקו ביחד בבארסה בעונה הבאה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עולם הכדורגל מוכן? בתחילת השבוע הבא, ביום ראשון, עתיד להתפרסם בספרד ראיון מיוחד שהעניק ליאו מסי לעיתונאי ג'ורדי אבולה, בו הוא מדבר על מצבו בברצלונה לאחר שרצה לעזוב בקיץ האחרון ונשאר בעל כורחו.

כזכור, בראיון האחרון של הפרעוש הוא הכריז על הישארותו בקבוצה וסיפק ציטוטים מדהימים כנגד ההנהלה. הפעם, ייתכן שהוא דווקא יכריז על הישארות, זאת לאור גל הספקולציות בנוגע לעתידו, שכן הוא מסיים חוזה בסיום העונה ורשאי לחתום בכל קבוצה בה יחפוץ בחינם החל מחודש ינואר ולהצטרף אליה כשיפוג חוזהו.

בחלק קטן ומקדים לראיון שיצא בכדי לקדם אותו מסי אמר: "אני בסדר. היה לי מאוד רע אחרי הקיץ שעברתי אחרי סוף העונה הקודמת ומה שקרה לאחר מכן. בהתחלה גררתי את זה, אבל עכשיו אני מרגיש טוב, להוט ונרגש".

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

גם אחד מהמועמדים לנשיאות ברצלונה, ג'ורדי פארה, הצהיר שמסי יישאר, אך צריך לקחת בעירבון מוגבל את הצהרות המתמודדים אשר מעוניינים להשיג קולות ומפזרים הבטחות: "אני בטוח שמסי לא רוצה ללכת. דיברתי עם אנשים בסביבתו והוא אמר לי שהוא רוצה להישאר, אבל שהוא רוצה פרויקט מנצח. הפרויקט שלי הוא להתחדש משנה לשנה ויצירת מותג משותף של מסי ובארסה, כאשר מסי הוא נשיא הכבוד של המועדון".

בנוסף, פארה שוב דיבר על חזרה אפשרית של ניימאר לברצלונה, בטח אחרי שהברזילאי הצהיר שהוא רוצה לשחק עם הפרעוש בעונה הבאה: "מסי וניימאר ישחקו ביחד בבארסה בעונה הבאה. הוא יתקבל אצלנו בברכה, מי לא רוצה את השחקן השלישי הכי טוב בעולם אצלו בקבוצה?".

ניימאר | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי