קומאן לקראת בילבאו: "ברצלונה כרגע לא במצב של לזכות בהרבה דברים"

רונאלד קומאן | Irina R. Hipolito / Europa Press Sports via Getty Images

המאמן ההולנדי הפתיע הרבה אנשים בקטלוניה לקראת המשחק נגד בילבאו: "צריך להיות מציאותיים. עשינו שינויים בקבוצה ושיתפנו שחקנים צעירים. נלחם כל הזמן על הכל, אבל מבינים את המצב". סרג'י רוברטו החלים מהפציעה

(גודל טקסט)

כשהיא במרחק של שלוש נקודות מהיריבה הגדולה ריאל מדריד ובעיצומה של תקופה טובה מבחינת התוצאות, ברצלונה ניצבת מחר (ראשון) בפני משחק שהוגדר כ"מוקש" בליגה הספרדית, כאשר אתלטיק בילבאו תגיע לקאמפ נואו.

זה יהיה המפגש השלישי בין הקבוצות בחודש ינואר 2021, כשבאחד מהם בארסה רשמה 2:3 נהדר אצל הבאסקים, אך במשחק הזכור יותר, בילבאו ניצחה 2:3 בגמר הסופרקופה, במשחק אשר הלך להארכה דרמטית, בה אינאקי וויליאמס כבש שער ניצחון וליאו מסי ספג כרטיס אדום ראשון בקריירה שלו בברצלונה.

לקראת המשחק, המאמן רונאלד קומאן נשאל לגבי חיזוק ההגנה בחלון העברות הנוכחי, כאשר שמו של אריק גרסיה ממנצ'סטר סיטי שוב הוזכר. המאמן הבהיר כי הוא "בטוח" שהבלם יצטרף בקיץ, אך לאחר מכן הוסיף: "נכון להיום, בארסה לא במצב של לזכות בהרבה דברים. צריך להיות מציאותיים מאיפה שהגענו וכל השינויים שעשינו בקבוצה ושיתוף השחקנים הצעירים. זה לא קשור לשחקן כזה או אחר שיגיע".

"צריך להיות מציאותיים מאיפה שהגענו וכל השינויים שעשינו בקבוצה ושיתוף השחקנים הצעירים" | Alex Caparros – UEFA/UEFA via Getty Images

"אנחנו בהחלט מבינים את המצב שלנו בליגה ואת המרחק מאתלטיקו מדריד בפסגה, אבל ננסה עדיין להילחם על התארים. בליגת האלופות אנחנו נשחק נגד פריז סן ז'רמן. אין פייבוריטית ברורה לקראת המשחק ואנחנו ננסה לנצח את ההתמודדות הזאת. נלחם כל הזמן על הכל, אבל צריך להיות ריאליסטיים" הסביר ההולנדי.

מבחינת הסגל להתמודדות מחר, קומאן קיבל החזרה את סרג'י רוברטו. המגן/קשר החלים מהפציעה שהשביתה אותו מאז נובמבר. מי שייעדר מהסגל הוא סרחיו בוסקטס, שמורחק בגין צבירת כרטיסים צהובים. מסי, שחזר להרכב בניצחון 1:2 נגד ראיו ואיקאנו בגביע המלך, כמבן ימשיך ב-11 של קומאן לצד אנטואן גריזמן בחלק ההתקפי.

בנוסף ל"פרעוש", בתקשורת בברצלונה סימנו במיוחד את פרנקי דה יונג. הקשר חווה בימים אלו את עונת השיא בקריירה שלו עד כה, כאשר כבש כבר חמישה שערים העונה, כולם בטווח החודש האחרון. סמואל אומטיטי צפוי לפתוח במרכז ההגנה, אך בדיווחים לקראת המשחק סימנו את הצרפתי כמי שעשוי לאבד את המקום בהרכב.

דה יונג. חווה עונת שיא עד כה | Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי