הבלאגן נמשך: מסי יתבע את ברתומאו וחברי הנהלה על הדלפת חוזהו

ליאו מסי, ג'וזפ מריה ברתומאו | JOSEP LAGO,FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

אחרי שהעיתון "אל מונדו" פרסם את המסמך שחשף את סכומי העתק שמרוויח בפרעוש בברצלונה, הכוכב מחפש את המדליף - רק לנשיא לשעבר ועוד ארבעה חברי הנהלה הייתה גישה למידע. יפתח מול גרנאדה (21:55, ספורט3)

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה תפגוש הערב (רביעי) את גרנאדה במסגרת רבע גמר הגביע הספרדי (החל מ-21:55, שידור ישיר בספורט3), ובינתיים מדווח בספרד שנמשכת הסערה סביב ליאו מסי והדלפת חוזהו – שהוגדר בעיתון 'אל מונדו' כ"חוזה שהורס את ברצלונה".

הכוכב אמור לפתוח היום בהרכב, ובינתיים מתכנן לתבוע את מי שדאג שהסכומים שהוא מרוויח ייצאו החוצה. כזכור, נטען כי הוא מרוויח 555,237,619 יורו ושהוא חתם בנובמבר 2017 על מסמך המעניק לו עד 138 מיליון יורו מדי עונה לשכר הברוטו שלו. מעבר לכך ההסכם כולל שני בונוסים: אחד המשמש למענק לחידוש החוזה (115,225,000 יורו) ואחד נוסף לנאמנותו למועדון (77,929,955 יורו).

נושא השכר לא הוכחש על ידי ברצלונה. כעת מדווח ברדיו קטלוניה מסי החליט לנקוט בצעדים משפטיים ויגיש תלונה פלילית נגד חמשת האנשים שלדעתו חשודים בהדלפתו האסורה של המסמך. אחד מהם הוא ג'וזפ מריה ברתומאו, הנשיא הכושל שהתפטר מהמועדון לקראת סוף אוקטובר.

ליאו מסי | Pressinphoto / Icon Sport

מלבד ברתומאו, תוגש תלונה גם על קרלס טוסקס (הנשיא הזמני הנוכחי), ג'ורדי מסטרה (סגן הנשיא לשעבר), אוסקר גראו (מנכ"ל המועדון), ורומא גומס פונטי (היועץ המשפטי של המועדון). אלה חמשת האנשים שהייתה להם גישה למסמך הזה וחשודים בהדלפתו ל"אל מונדו".

יש לציין כי גם המועדון עצמו פתח בחקירה פנימית, ובהודעה הראשונית שהוציא הכחיש כי מישהו מתוך הקבוצה היה זה שהדליף את המסמך. בארסה, שתמכה במסי, גם מתכננת לנקוט בצעדים משפטיים נגד העיתון "אל מונדו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי