בשורות טובות לווייסמן: מאמן ויאדוליד ימשיך עד תום העונה

החלוץ יפתח בהרכב בקרב התחתית נגד אלאבס בשישי וירשום את הופעתו ה-20 במועדון. עתידו של סרחיו, שמרבה לסמוך על הישראלי, קיבל מסר מרגיע מרונאלדו, חבר ההנהלה: "הוא יישאר ולא חשוב מה יקרה

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

ויאדוליד אמנם נמצאת מעל הקו האדום אך לא ניצחה כבר ארבעה משחקי ליגה. ההפסד האחרון היה כואב במיוחד כאשר נכנעה 3:1 בביתה להואסקה האחרונה בטבלה. מחר (שישי) הקבוצה תתארח אצל אלאבס מהמקום ה-18 למרחק חשוב מאין כמוהו. האוהדים אמנם דרשו את התפטרותו של המאמן סרחיו גונזאלס, אך הוא קיבל גב מההנהלה. הוא ימשיך בתפקידו ללא כל קשר לתוצאה הקרובה ואף יסיים את העונה – חדשות טובות לשון וייסמן.

חבר ההנהלה דויד אספינר אמר: "המאמן הוא חלק מהמבנה של המועדון והוא נמצא בבדיקה יום-יומית, כמו כולנו. אנחנו לא זרים לעובדה שהמצב הנוכחי לא אידיאלי, אך כולנו סומכים על הקבוצה. סרחיו ימשיך ולא משנה מה יקרה". הוא טען כי היו גם אוהדים ששלחו מסר שהם רוצים שהמאמן יישאר. "הבעלים שלנו מבין שהמודל הנכון הוא יציבות".

רונאלדו עצמו צפוי להגיע לספרד אך לא בטוח שיהיה נוכח במשחק. בכל מקרה, המאמן סרחיו סיפר כי קיבל SMS מהברזילאי, נשיא המועדון, והודה על התמיכה. "העובדה שהוא נמצא בברזיל לא מרמזת שהוא לא מודע למה שקורה, הוא בקשר רציף עם כולנו. אנחנו מבינים את כעס האוהדים וזה אכזרי עבורנו שהם לא איתנו".

המאמן סרחיו אמר: "זה נורמלי שהאוהדים עצבניים, ההדחה מהגביע נגד לבאנטה (באותו משחק וייסמן הבקיע) וההפסד האחרון היו אכזריין. אבל אני מבקש לסמוך על השחקנים שלי, הם יצאו ממצבים קשים. הביטחון שאני מקבל מההנהלה ממלא אותי בהתלהבות, אנרגיות ואחריות. אני רוצה לקבל את הגירסה הטובה ביותר של כל שחקן. צריך לדעת להיות תובעני ובעל ביקורת עצמית, אבל עץ גדול לא יימנע ממך לראות את היער. אנחנו מעל הקו האדום וזה טוב".

כמובן שהמאמן שבע רצון מהחיזוק בחלון ההעברות – הצטרפותם של קנאן קודרו החלוץ והמגן השמאלי לוקאס אולאסה ("הבאנו שחקנים בעמדות שהיינו זקוקים לשדרוג") שכבר הוצגו בקבוצה ביום שלישי. הוא הגדיר את המשחק הקרוב כקשה: "עלינו להיות קומפקטיים בהגנה ולצד זה להציג את הכדורגל שלנו. אנחנו צריכים להיות קרובים מאוד לכדור. מי שעושה פחות טעויות – ינצח.

וייסמן צפוי לפתוח בחוד מחר, במה שיהיה משחקו ה-20 במועדון. עד היום הוא כבש שלושה שערים בליגה ואחד נוסף בגביע. בכל תשעת משחקי הליגה האחרונים הוא פתח ב-11 של סרחיו וארבע פעמים אף השלים 90 דקות. חברו סרג'י גווארדיולה, אמנם לא סובל מפגיעה חמורה אך יחמיץ את המשחק מחר וכן נעד אייבר באיפורואה. הוא סובל מבקע בבוהן וייעדר כשבועיים-שלושה. הוא כן עשוי להיות כשיר למשחק נגד האלופה ריאל מדריד.

שון וייסמן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי