מתרחק מכולם: מסי יודיע בקיץ היכן ישחק בעונה הבאה

באתר "GOAL" פורסם כי הכוכב נמנע מלשוחח עם המתמודדים לנשיאות ברצלונה כדי לא להשפיע על הבחירות ולא משוחח עם גורמים בפ.ס.ז' ובמנצ'סטר סיטי במטרה לקבל החלטה רק בתום חוזהו. וגם: סרג'י רוברטו ייעדר כחודש

(גודל טקסט)

בכל העולם מדברים מזה חצי שנה על היעד הבא אליו עשוי לעבור ליאו מסי, ידיעות שרק הלכו וגברו בחודש שעבר לאור העובדה שכעת כוכב ברצלונה יכול לחתום ללא תמורה בכל קבוצה אליה ירצה לעבור בקיץ, אבל לפי פרסום היום (חמישי) באתר "GOAL, בינתיים הראש של "הפרעוש" בברצלונה בלבד. לפחות כרגע.

למרות כל ההצעות וההזדמנות להן זוכה ליאו מסי – שחקני פ.ס.ז', למשל, סיפרו לא אחת על כך שהם ישמחו לראות את מסי עובר לעיר האורות וניימאר אפילו הצהיר כי הוא מקווה שמסי יצטרף אליו ואל אמבפה – לפי "GOAL", מסי לא נמצא בקשר עם גורמים בפריז סן ז'רמן או במנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה, שתי המועמדות המובילות לקלוט אותו.

מסי, כך לפי הידיעה, מבהיר למקורביו כי בכוונתו לסיים את חוזהו בברצלונה ורק בקיץ לקבל החלטה אם להמשיך בקאמפ נואו, או שמא לעבור לפריז, למנצ'סטר או לכל יעד אחר. נכתב בנוסף כי מסי מותש משלל הידיעות על עתידו ושבכוונתו להצהיר בעצמו על ההחלטה שיקבל לעונת 2021/22. בדיווח גם נטען כי מסי לא נמצא בקשר עם אף אחד מהמועמדים לנשיאות ברצלונה, במטרה להיות נייטרלי ושלא תהיה לכך שום השפעה על הבחירות.

ועוד בברצלונה, סרג'י רוברטו שנפצע אמש בירך במהלך ה-3:5 על גרנאדה ברבע גמר הגביע הספרדי, ייעדר ככל הנראה בחודש הקרוב. זה היה בסך הכל המשחק השני שלו והראשון בהרכב מאז חזר מפציעה והוא בוודאות ייעדר מהמשחק הראשון נגד פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות ב-16.2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי