בעטה בדלי: בארסה נפרדה ב-1:1 מקאדיס. מסי שבר את שיא ההופעות

ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

אחרי התבוסה לפ.ס.ז', הקטלונים קיוו לחבר ניצחון שמיני ברציפות בליגה ולצמק את הפער מאתלטיקו ל-6 נק' בלבד, אך ספגו בדקה ה-89. הפרעוש כבש ראשון בפנדל והפך לשיאן ההופעות במועדון. 0:4 גדול לסוסיאדד

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כאשר במוקד ברצלונה פספסה הזדמנות גדולה לחזור חזק למאבק האליפות אחרי המעידה של אתלטיקו מדריד אתמול, ונפרדה ב-1:1 דרמטי מקאדיס, שהצליחה להשוות בדקה ה-89. לאחר מכן, סוסיאדד מחצה את אלאבס 0:4 עם מופע גדול של אלכסנדר איסק. בהמשך, ויאריאל תפגוש את אתלטיק בילבאו (22:00) וגרנאדה תתמודד מול הואסקה (19:30).

ברצלונה – קאדיס 1:1

בליגת האלופות בארסה שוב קרסה בשבוע שעבר כאשר הובסה 4:1 בקאמפ נואו מול פריז סן ז'רמן, והיא חזרה היום לליגה בה היא להטה בתקופה האחרונה עם שבעה ניצחונות רצופים. הקטלונים הגיעו עם תקוות לצמק את הפער מאתלטיקו שבפסגה לשש נקודות בלבד, זאת אחרי שהקולצ'ונרוס נכנעו אתמול 2:0 ללבאנטה, אך בסוף הקבוצה של רונלד קומאן בעטה בדלי בגדול. כרגע, היא במקום השלישי עם 47 נק', שמונה פחות מאתלטיקו שבפסגה. בנוסף, היא עם משחק חסר ביחס לריאל מדריד השנייה, לה 52 נק'.

ליאו מסי כבש בפנדל בדקה ה-32 והעלה את ברצלונה ליתרון, זאת אחרי שפדרי הוכשל ברחבה דקה קודם לכן על ידי איסק קארסלן. הפרעוש סיפק בעיטה שטוחה ומדויק לפינה השמאלית, כבש את ה-16 שלו העונה בליגה והשתווה ללואיס סוארס בראש טבלת המבקיעים בעונה, אך חשוב מכך – שבר עוד שיא, ואיזה שיא. מסי הפך בלעדית לשיאן ההופעות של בארסה במסגרת הליגה הספרדית, כאשר רשם את הופעתו ה-506 ובכך עקף את צ'אבי האגדי. מבחינת הופעות בכל המסגרות, הפנומן הארגנטינאי עומד כרגע על 761 הופעות – שש בלבד פחות מצ'אבי, ובקרוב מאוד הוא גם יהפוך לשיאן ההופעות של הקבוצה אי פעם בכל המסגרות.

בדקה ה-44, רגע לפני סיום המחצית הראשונה, פדרי כבש את השני של בארסה, אך השער נפסל בעקבות עמדות נבדל. המשחק היה חד צדדי לגמרי, קאדיס כמעט לא הגיעה למצבים, אך בזמן שהקטלונים לא הצליחו להגדיל את היתרון והתוצאה הייתה שבירה – גם הם שילמו על זה. בדקה ה-89 הגיע הדרמה לשיאה, כאשר קלמנט לנגלה ביצע עבירה ברחבת ברצלונה והיריבה מהתחתית זכתה בפנדל. אלייש פרננדס ניגש לנקודה הלבנה, שלח בעיטה חזקה לפינה השמאלית, הכניע את מארק-אנדרה טר שטגן וקבע חלוקת נקודות דרמטית.

ליאו מסי חוגג | Manuel Queimadelos/Quality Sport Images/Getty Images

ריאל סוסיאדד – אלאבס 0:4

הבאסקים התאוששו בסטייל מהמפלה מול מנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית ורשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות, שביסס את מעמדם במקום החמישי בטבלה. גיבור המשחק היה אלכסנדר איסק בן ה-21, שהפציץ שלושער ראשון בליגה הספרדית והעלה את מאזנו העונה ל-12 שערים. כריסטיאן פורטו הוסיף וקבע את תוצאת המשחק. מנגד, אחרי החמישייה מול ברצלונה, אלאבס ספגה תבוסה נוספת ונותרה בתחתית עם 22 נקודות.

אלכסנדר איסק חוגג עם שחקני סוסיאדד
אלכסנדר איסק חוגג עם שחקני סוסיאדד | Soccrates Images / Contributor

אתלטיק בילבאו – ויאריאל 1:1

אחרי ה-0:4 על קאדיס, הבאסקים נעצרו, בעוד הצוללת הצהובה רשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. ג'רארד מורנו העלה את ויאריאל ליתרון בדקה ה-16 כאשר ריבאונד שהגיע אליו הסתיים עם בעיטה אל הרשת לפינה השמאלית. אלכס ברנגר השווה בדקה ה-44 וקבע את תוצאת המשחק כשניצל ריבאונד מן העבר השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי