ככה עוד לא ראיתם אותו: צפו בחגיגה של ליאו מסי

"הפרעוש" אולי לא החליט על עתידו בבארסה, אבל אחרי השוויון הדרמטי נתפס ברגע של אושר עילאי. וגם: קרב בטוויטר, טר שטגן מספר על הדיפת הפנדל ב-0:3 המטורף על סביליה בדרך לגמר ופרטים חדשים על הפציעה של פיקה

(גודל טקסט)

"קאמבק מפואר לברצלונה…היישר לגמר הגביע!", זעקה הבוקר (חמישי) הכותרת של האתר הקטלוני "ספורט", שעות ספורות לאחר שנגיחה של ג'רארד פיקה בדקה ה-94 העניקה לברצלונה את ההפרש לו הייתה זקוקה נגד סביליה כדי למחוק את ההפסד מהמפגש הראשון, מרטין בריית'ווייט הכריע חמש דקות בתוך ההארכה וברצלונה השיגה 0:3 ביתי בדרך לגמר גביע המלך, שייערך בחודש הבא מול אתלטיק בילבאו או לבנאטה.

ברצלונה עוברת עונה לא פשוטה ועלולה לאבד רשמית תואר ראשון כבר בשבוע הבא כשתתארח ביום רביעי אצל פריז סן ז'רמן בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, והיה קשה לפספס את ההתרגשות העצומה של השחקנים מיד עם שער השוויון של פיקה. ליאו מסי, שמסיים את חוזהו בתום העונה ואין לדעת אם יבחר לסיים את הקריירה במועדון או לעזוב לראשונה בחייו, נצפה חוגג כפי שמעולם לא ראינו אותו – גם לא כשכבש במעמדים היוקרתיים ביותר כמו גמר ליגת האלופות.

אחרי המשחק הראשון של חצי הגמר, בו סביליה כזכור ניצחה 0:2, המועדון האנדלוסי סיפק ציוץ ציני בחשבון הטוויטר הרשמי שלו. כעת, אחרי ה'רמונטדה', בבארסה מיהרו להגיב ולייצר 'קרב ציוצים', כאשר שיתפו את הפוסט ההוא של סביליה ועקצו בחזרה. מעבר לכך, בסיום המשחק המנהל המקצועי של סביליה, מונצ'י, זעם על שחקני ברצלונה: "אתם תמיד מנצחים ככה" (בזכות עזרה מהשופטים). הקפטן מסי ענה לו בזלזול: "אתם הולכים הביתה חמים ועצבניים מאוד".

עם כל הכבוד לכובשי השערים, עוסמאן דמבלה כבר בפתיחה וכאמור פיקה ובריית'ווייט ברגעים הכי דרמטיים, מי שבאמת הציל את ברצלונה הוא השוער מארק אנדרה טר שטגן, שאילולא היה הודף פנדל של לוקאס אוקמפוס בדקה ה-73 ספק גדול אם אפשר היה אפילו לדמיין תסריט בו ברצלונה כובשת עוד שלושה שערים עד הסיום, כי גם 1:3 לא היה מעלה אותה.

לאחר המשחק אמר השוער הגרמני: "זה ניצחון מאוד מיוחד והעפלה מרגשת. היינו מאוד סבלניים והיה לא קל בכלל, אבל עשינו עבודה טובה ואנחנו מאושרים ממה שקרה", אמר טר שטגן, "ידענו שהמשימה תהיה קשה עד מאוד אם נספוג ואני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה עם הפנדל שלקחתי. גם היה לי מזל, אבל מה שחשוב הוא שניצחנו והבאנו אושר לאוהדים שלנו בתקופה כזו".

שער העיתון "ספורט" ביום אחרי העלייה לגמר הגביע | "ספורט"

המאמן רונאלד קומאן אולי ניסה לצנן את ההתלהבות, אבל החמיא לחניכיו בענק ואמר בסיום: "אני כל כך גאה בקבוצה הזו, לא יכולתי לבקש יותר. הצלחנו לשנות את כל החשיבה שלנו וזה עזר. אם זה יעזור גם נגד פריז סן ז'רמן? יותר קל לחזור מ-2:0 מאשר מ-4:1…אבל אנחנו כל משחק ננסה לנצח ותמיד יש סיכוי".

למרות הכל, בברצלונה חוששים כעת שדמבלה ופיקה, שנפגעו במשחק, סובלים מפציעות שישיבתו אותם בתקופה הקרובה. הקשר הוחלף כדי לא לסכן אותו, אולם גם לאחר המשחק התלונן על כאבים ויעבור היום MRI. פיקה, כך לפי "אונדה סרו", עבר בדיקה ראשונית ואין חשש לקרע בברכו, אולם הוא עלול להיעדר כשלושה שבועות לאחר שברצלונה אישרה שהוא סובל מנקע והמשמעות היא לא יעמוד לרשות קומאן בשבוע הבא נגד פ.ס.ז', כמו גם במשחקי הליגה הקרובים נגד אוססונה, הואסקה ואולי גם מול ריאל סוסיאדד (21.3).

ליאו מסי ורונאלד קומאן חוגגים | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי