Sport1 Banner

בספרד טענו לבעיות בעסקת הולאנד, ברצלונה חיממה לקראת הקלאסיקו

ארלינג הולאנד | Lars Baron/Getty Images

"במונדו דפורטיבו" נטען כי העובדה שמסי טרם הודיע על הישארותו עשויה להשפיע על צירפו של הנורבגי. המועדון פרסם תמונה עם שלט הבחירות של לאפורטה בסמוך לברנבאו וכתב: "משתוקקים למשחק". ניימאר יגיע בקיץ 2022?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

העונה של ברצלונה השתנתה מן הקצה אל הקצה. אמש (שני) ניצחה הקבוצה של רונאלד קומאן 0:1 דרמטי את ריאל ויאדוליד, קיזזה את הפער מאתלטיקו מדריד המוליכה לנקודה אחת בלבד, מה שבעצם אומר שהיא תלויה לגמרי בעצמה.

בתוך כך, בתקשורת הקטלנית עוסקים גם בבנייה לעונה הבאה, כאשר שני שמות בולטים במיוחד נמצאים במרכז – ארלינג הולאנד וניימאר. כידוע, נציגים של החלוץ הנורבגי כבר נפגשו עם הנשיא ז'ואן לאפורטה, אך במקביל גם נועדו עם ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי. כעת, בספרד טוענים כי קיימות מספר בעיות בהעברה הגדולה והן לא רק כלכליות.

העובדה שהקפטן ליאו מסי טרם הודיע לאנשי המועדון אם הוא מעוניין להמשיך את הקריירה בברצלונה, שכן הוא מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב. בנוסף, ב"מונדו דפורטיבו" נטען כי כוכב דורטמונד עשוי שלא להתאים לשיטה של קומאן בשלב זה וכי צירופו עשוי להאט את ההתפתחות של אנסו פאטי, שעתיד לחזור לסגל בעונה הבאה לאחר שיחלים מהפציעה במיניסקוס.

ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/POOL/AFP via Getty Images

בכל הקשור לניימאר, הסיפור איתו פשוט. בתקשורת הספרדית הבהירו כי בארסה לא מוכנה לשלם עליו את הסכום שפריז סן ז'רמן דורשת – כ-150 מיליון יורו. למעשה, בקטלוניה נכתב שהבלאוגרנה לא ממהרת לשלם כעת סכום עתק על הברזילאי, שיסיים את חוזהו בבירת צרפת בקיץ הבא ויכול לחתום בחינם. מסתמן שאם כוכב פ.ס.ז' יחזור לקבוצתו הקודמת, זה יהיה רק לאחר שיבלה עונה נוספת בעיר האורות.

בעניין נוסף, ברצלונה תחזור למשחקי הליגה בשבת כאשר תתארח אצל ריאל מדריד למשחק הקלאסיקו הגדול, לו תהיה גם השפעה ענקית על מאבק האליפות. בזמן ההכנות להתמודדות המסקרנת, ברשתות החברתיות של בארסה פורסמה תמונה שעתידה "לחמם" את האווירה לקראת המשחק, ובה נראה השלט מקמפיין הבחירות של לאפורטה ליד הסנטיאגו ברנבאו במדריד, ובכו נכתב כעת "משתוקקים לקלאסיקו" עם תמונותיהם של פרנקי דה יונג ופדרי גונסאלס.

הסגל של בארסה לקראת המשחק נגד היריבה הוותיקה טרם נסגר ומי שמנסה בימים אלו להיכנס אליו הוא ג'רארד פיקה. הבלם בן ה-34 נפצע במשחק הגביע נגד סביליה בברכו, אותה אחת שנפגעה גם בתחילת העונה, והוא בספק גדול לשבת. לפי דיווחים בספרד, פיקה התאמן לבד בימים האחרונים ואמר לכלי התקשורת כי אחת המטרות שלו כעת היא לשחק בקלאסיקו. סרג'י רוברטו חזר לאחרונה לאימונים עם הקבוצה ועשוי להיכלל בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי