השופט למסי: "אתה יודע את החוקים? אם לא, אלמד אותך"

ליאו מסי
ליאו מסי | Angel Martinez / Stringer

חילופי דברים בין חיל מנסנו לפרעוש, שענה: "דבר יפה". תסכול בברצלונה אחרי ה-2:1 לריאל: "חדר ההלבשה עצוב בגלל השופט". מודריץ' עקץ את פיקה, שהתפרץ: "איך אתה מוסיף רק ארבע דקות?"

(גודל טקסט)

ברצלונה לא תלויה יותר בעצמה במאבק האליפות. החבורה של רונאלד קומאן נכנעה אמש (שבת) 2:1 בתום קלאסיקו סוער מול ריאל מדריד ונוצחה במסגרת הליגה לראשונה ב-2021. בארסה רשמה הישג שלילי, כשהפסידה ליריבה המושבעת בשלושה משחקי ליגה רצופים לראשונה מאז 1978 ונוצחה על ידה פעמיים באותה עונה לראשונה מאז 2008. כעת, תשעה מחזורים לסיום העונה, הקטלונים מפגרים בנקודה אחר שתי הקבוצות ממדריד, כאשר אתלטיקו תשחק הערב בחוץ נגד ריאל בטיס ותנסה לשוב לפסגה על חשבון ריאל.

מי שלא שותף אמש אך לא אהב את תצוגת השיפוט הוא ג'רארד פיקה מברצלונה, שהטיח בסיום האשמות בפניו של השופט חיל מנסנו: "בזבזת שלוש דקות בשביל לסדר לך את האוזנייה, איך אתה מוסיף רק ארבע דקות?", תהה הבלם, שהחליף דברים גם עם לוקה מודריץ': "אתה הולך להתלונן אה?", שאל קשר ריאל ופיקה השיב: "ארבע דקות". הקרואטי ענה "אז כמה אתה רוצה?". גם מאמנו של הבלם, רונאלד קומאן, בא בטענות: "היה פנדל ברור, לא מבין בשביל מה יש VAR בספרד. כל העולם ראה את המהלך וחושב שזה פנדל. לא מבין גם את הקוון שעומד 10 מטרים משם" (ראו ידיעה נפרדת).

למרות הטענות לקיפוח לאחר שפרלאן מנדי ספק הכשיל את מרטין בריית'וויט ברחבה, בארסה הייתה יכולה לאזן את המשחק עמוק בתוך תוספת הזמן, כאשר תיקו היה מעלה אותה באופן זמני לפסגה ודואג שהיה תהיה תלויה בעצמה במשחקים שנותרו, אך אילאיש הצעיר בעט רק למשקוף ונשאר כאוב על כר הדשא לאחר שריקת הסיום. אותה החמצה "סידרה" לקשר מקום של כבוד על השערים של "מונדו דפורטיבו" וספורט" הבוקר, בהם הופיעה כותרת זהה: "איזה באסה".

"נשארו לנו שמונה משחקים כדי להשיג את המטרה שהיא זכייה באליפות. אין לי ספק שהקבוצה שלנו תילחם עד הסוף", צייץ בסיום הנשיא ז'ואן לאפורטה. קומאן המאוכזב סיכם: "חדר ההלבשה שלנו עצוב, גם בגלל השופט אבל גם כי לא שיחקנו טוב ולא הצגנו את הרמה הרגילה שלנו. המחצית הראשונה הייתה רעה, גם התקפית וגם הגנתית. עם זאת, אני מאוד אופטימי לגבי המשך המאבקים בליגה, נלחמנו במחצית השנייה ואנחנו לא מתכוונים לוותר עד הרגע האחרון".

אירוע די נדיר נרשם במהלך המחצית השנייה, אז ליאו מסי, שלא היה קרוב לרמתו הרגילה וסיפק הופעה חלשה, פשוט קפא מקור בעקבות מזג האוויר הקשוח במדריד וירד מכר הדשא כדי להחליף חולצה תחת הגשם השוטף. במהלך המשחק נרשמו חילופי דברים בין הפרעוש לבין השופט, שהטיח בכוכב לאחר שזה התלונן על החלטה: "אתה יודע את החוקים? אם לא, אסביר לך". הארגנטינאי השיב: "דבר יפה ובכבוד".

ליאו מסי
ליאו מסי | Angel Martinez / Contributor
שחקני ברצלונה באים בטענות לשופט חיל מנסאנו
שחקני ברצלונה באים בטענות לשופט חיל מנסאנו | Anadolu Agency / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי