"ברצלונה לא מסתפקת רק בגביע": קומאן תמך בפיקה

ליאו מסי | Pablo Morano/Xinhua via GettyImages

רגע אחרי הזכייה בגביע המלך, המאמן ההולנדי הסכים עם הבלם שצייץ כנגד הסופרליג: "אנחנו רוצים רק את טובת המועדון". לקראת המשחק הקרוב: "שחקן בארסה תמיד רעב לתארים". סוארס ופליקס ימשיכו להיעדר נגד הואסקה

(גודל טקסט)

מחזור אמצע השבוע בליגה הספרדית יימשך מחר (חמישי), כשבמוקד כמובן נמצא מאבק האליפות הצמוד. רגע אחרי שהניפה את גביע המלך, ברצלונה תפגוש את חטאפה בתקווה לעקוף את ריאל מדריד ולעלות למקום השני. המוליכה אתלטיקו מדריד תארח את הואסקה מהתחתית.

ברצלונה – חטאפה (23:00)

שבוע מאוד הפכפך עבר על ברצלונה. ביום חמישי האחרון זכו הקטלונים בגביע הספרדי לאחר 0:4 גדול על אתלטיק בילבאו במשחק הגמר, בניצחון שהשכיח לרבים את ההפסד של בארסה בקלאסיקו נגד ריאל מדריד. לאחר מכן הגיע הכרזת הסופרליג, בה הבלאוגרנה נכללה בין המועדונים המייסדים וספגה ביקורות רבות מכל עולם הכדורגל, כאשר בשיא הבלם ג'רארד פיקה צייץ: "הכדורגל שייך לאוהדים, היום יותר מאי פעם".

לקראת המשחק מחר נגד חטאפה, המאמן רונאלד קומאן התייחס לנושא הסופרליג ואמר: "שוחחתי עם הנשיא והוא הסביר לי את העמדה של המועדון לגבי העניין הזה. אני לא יודע אם בכלל דיברו עם השחקנים על הנושא או שאלו אותם על כך. בכל מקרה, היו כל כך הרבה שינויים בשעות האחרונות ועדיף שלא אדבר על זה יותר. אנחנו רוצים את הטוב ביותר עבור בארסה. הציוץ של פיקה? אני מסכים איתו".

פיקה עם קומאן. ההולנדי תמך בבלם | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

על המשחק מחר הוסיף ההולנדי: "אנחנו יודעים שיהיה לנו קשה מאוד נגד חטאפה. יש לנו שמונה משחקים עד סיום העונה וכרגע אנחנו מסתכלים על זה משחק אחרי משחק. נהנינו מאוד מהזכייה בגביע ומהדרך שלנו לשם ועכשיו אנחנו צריכים להתרכז בליגה. כשאתה שחקן של בארסה, אתה תמיד רעב לעוד. אנחנו חייבים להילחם על האליפות עד הרגע האחרון".

מבחינת הסגל למשחק, קומאן ייאלץ כמובן להסתדר ללא פיליפה קוטיניו ואנסו פאטי שנפצעו כבר לפני מספר חודשים, אך אתמול הצטרף אליהם גם מרטין בריית'ווייט, שנקע את הקרסול וכעת ייעדר כשלושה שבועות. אנטואן גריזמן צפוי להמשיך בהרכב, אליו חזר בגמר הגביע, וישחק בהתקפה לצד ליאו מסי, כאשר פיקה עשוי לפתוח בהגנה לצד קלמון לנגלה ואוסקר מינגסה. פרנקי דה יונג עתיד לפתוח בקישור.

מן העבר השני, חטאפה מגיעה למשחק אחרי שפגשה את ריאל מדריד ביום ראשון האחרון וסחטה מהאלופה נקודה חשובה עבורה בתום תיקו מאופס. חניכיו של חוסה בורדלאס ממוקמים כעת במקום ה-15, רחוקים ארבע נקודות בלבד מהקו האדום ולכן כל נקודה שישיגו עד תום העונה תעזור להם להימנע מירידת ליגה לא רצויה.

גריזמן בגמר הגביע. צפוי להמשיך ב-11 של קומאן | Antonio Pozo / Pressinphoto / Icon Sport

אתלטיקו מדריד – הואסקה (20:00)

עוד לפני משחקה של ברצלונה, אתלטיקו מדריד תעלה לכר הדשא של ה"וונדה מטרופוליטנו" ותוכל להגדיל זמנית את הפער בצמרת מבארסה וריאל. הקולצ'נרוס חזרו לנצח ביום ראשון האחרון, זאת לאחר שסיפקו משחק אדיר עם 0:5 גדול על אייבר, כל זאת ללא לואיס סוארס וז'ואאו פליקס הפצועים. שני החלוצים הבכירים של הקבוצה ייעדרו גם מהמשחק מחר, מה שאומר שמרקוס יורנטה ואנחל קוריאה ימשיכו להוביל את החוד של דייגו סימאונה מול המדורגת 17 בטבלה.

יורנטה חוגג. יוליך את אתלטיקו לניצחון נוסף? | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי