יחיד ומיוחד: הנתונים המדהימים של ליאו מסי אחרי עוד הצגה

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

בלתי נתפס: בגיל 33, הפנומן מוליך את אירופה עם מספרים מטורפים, ואחרי הצמד ב-2:5 של ברצלונה על חטאפה רשם עונה 12 ברציפות בה הוא מגיע ל-25 שערי ליגה. קומאן החמיא, וגם: מתי דמבלה ובריית'ווייט יחזרו?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

חלום האליפות של ברצלונה חי וקיים. אחרי הזכייה בגביע המלך עם ההצגה בגמר נגד אתלטיק בילבאו, הקבוצה של רונאלד קומאן חזרה אתמול (חמישי) לליגה ורשמה 2:5 נפלא על חטאפה. כעת, הקטלונים מדורגים במקום השלישי עם 68 נקודות ומשחק חסר ביחס לשתי הראשונות בטבלה – אתלטיקו מדריד (73 נק') וריאל מדריד (70 נק').

לשתי הקבוצות מבירת ספרד עוד 18 נקודות בקופה, בעוד לבארסה 21, ומאבק האליפות רותח מתמיד וכזה שכבר שנים לא זוכרים בספרד. ואם מסתכלים על נקודות נטו, צריך לקחת בחשבון גם את סביליה שבמקום הרביעי, שבסך הכל עם נקודה אחת פחות מברצלונה.

מי שהיה אתמול במוקד, כרגיל, הוא ליאו מסי. אחרי שכיכב עם צמד בגמר הגביע, גם אמש הפרעוש מצא את הרשת פעמיים כשהוא מציג יכולת נהדרת ואף מבשל לרונאלד אראוחו. הוא הגיע ל-26 שערי ליגה העונה – וזו העונה ה-12 ברציפות בה הוא מצליח לכבוש לפחות 25 שערי ליגה. פשוט בלתי נתפס. אגב, גם כריסטיאנו רואנלדו עשה זאת ב-12 עונות שונות, אך לא רצופות.

רונאלד אראוחו חוגג עם ליאו מסי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

המספרים של מסי מתחילת 2021 פשוט מרהיבים ומוכיחים שגם בגיל 33 – אין עוד שחקן כמוהו בעולם. אף אחד באירופה לא כבש יותר ממנו מאז תחילת השנה הקלנדרית, ושימו לב לנתונים – 23 שערים ו-9 בישולים ב-23 הופעות בכל המסגרות. במקום השני באירופה, אגב, נמצא קיליאן אמבפה, שכבש 21 שערים במדי פריז סן ז'רמן מאז תחילת 2021.

רונאלד ארוחו, לו בישל הפרעוש, הפך לשחקן ה-51 של בארסה לו מסי מספק אסיסט. כמובן שהוא מקדים כל אחד אחר בהיסטוריה של המועדון, והבלם נכנס לרשימה מפוארת. אגב, הפנומן הארגנטינאי סיים אתמול את הריצה הארוכה ביותר בקריירה שלו ללא שער נגד חטאפה, שעמדה על שלושה משחקים. מסי לבדו כבש העונה 26 שערי ליגה, כשכל חטאפה כבשה 24 בלבד.

קומאן התייחס בסיום לכוכב שלו ולעתידו: "ההחלטה של מסי בידיים שלו. הוא נהדר. הוא היה הכי טוב ואני מקווה שהוא ימשיך בברצלונה עוד הרבה שנים. אני מקווה שעוסמאן דמבלה יהיה זמין למשחק מול ויאריאל. מרטין בריית'ווייט לא יהיה כשיר עד אז".

רונאלד קומאן | Eric Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי