החיבוק ממסי והעקיצה של אלבה: כוכב הרשת שנכח בארוחת הפרידה מהפרעוש

איבאי ג'אנוס היה משוכנע שהוא בדרך למסעדה, אך לאגוארו היו תוכניות אחרות. הוא פגש את בוסקטס ואלבה ("אתה אוהד ריאל?"), שעשע את מסי ("ראיתי שהוא מתפוצץ מצחוק בצד") ואסף חוויות לכל החיים: "הוא נחמד מאוד"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

איך נשמעת לכם ארוחת ערב בבית של ליאונל מסי, עם סרחיו אגוארו, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס ואורחים נוספים? אם גם לכם זה נשמע כמו חלום, סביר להניח שאתם לא לבד. בניגוד אלינו, אליכם ואל רוב האנשים בעולם, איבאי ג'אנוס, כוכב רשת ספרדי מפורסם עם מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, הגשים את החלום, כשהוזמן במפתיע לארוחת הפרידה של מסי מברצלונה, לקראת החתימה הצפויה של הארגנטינאי בפריז סן ז'רמן.

יום לאחר אותה ארוחה, ג'אנוס שיתף את עוקביו בחוויות מהמפגש המסקרן, שכלל חיבוק ממסי וגם עקיצה מג'ורדי אלבה.

"סרחיו אגוארו חבר טוב שלי", חשף ג'אנוס. "הוא הזמין אותי לארוחת ערב, אבל לא היה לי מושג שמדובר בארוחת הפרידה ממסי. הוא אסף אותי ביחד עם אמו וכשהגענו לבית של מסי, הייתי משוכנע שמדובר במסעדה יוקרתית. אלא שאז ירדו מהמכונית וניגש אלינו מאבטח. מיד הבנתי שמשהו מוזר ולפתע אמו של אגוארו פנתה אליי ואמרה 'תיהנה, זו חוויה של פעם בחיים'. אמרתי לעצמי וואו, זו בטח מסעדה יקרה במיוחד. אני מקווה מאוד שאגוארו ישלם. נכנסו פנימה ופתאום ראיתי את מסי. לא האמנתי למראה עיניי".

"מסי נחמד מאוד", המשיך היוטיובר. "הוא אדם פשוט ורגיל, שאוהב דברים שכולנו אוהבים. הוא דיבר איתי על טיק טוק, אינסטגרם ועל דברים רגילים. מדהים לראות שהוא אדם רגיל ונורמלי, ממש כמו כולנו. הוא אפילו אמר לי שהוא מאוד אוהב את התכנים שלי".

"כשהגעתי ראיתי גם את בוסקטס ואלבה", ציין ג'אנוס. "אלבה הסתכל עליי ואמר בהלצה 'מה עושה כאן אוהד של ריאל מדריד? מדרידיסטה בבית של מסי?. חייכתי והמשכנו הלאה. מיד לאחר ארוחת הערב נוגנה מוזיקה ארגנטינאית, והתחלתי לרקוד עם אמו של אגוארו. ראיתי שכולם מסתכלים ושמסי מתפוצץ מצחוק בצד. היו עשרה אנשים שהתבוננו בי והרגשתי לחוץ מאוד, הם צחקו והאמת שמעולם לא הרגשתי ככה. מסי אמר לי 'תיהנה, תחייה את הרגע', אבל האמת שלא ממש נהניתי באותם רגעים".

"לפני שהלכתי, רציתי להצטלם עם מסי, אבל לא היה לי אומץ לבקש את זה ממנו", הוא סיכם. "אמרנו שלום, מבלי שהצטלמנו יחד. ברור שרציתי תמונה, אבל לא התכוונתי להציק לו ביום שהוא עוזב את ברצלונה. מבחינתי, קיבלתי את המתנה הכי מדהימה שאפשר היה לבקש. אלא ששנייה לפני שנכנסתי לרכב, מסי צעק לי 'היי, לאן אתה הולך? אולי נצטלם יחד לפני שתלך?'. לא האמנתי למשמע אוזניי, ניגשתי אליו ולא רציתי לחבק אותו כי לא היה לי נעים, אז הוא אמר לי 'היי, איבאי, תחבק אותי, אל תרגיש לא נעים', והצטלמנו. אמרתי לו שאעלה את התמונה רק בעוד כמה חודשים כדי לא לחשוף את מה שקרה פה, אבל הוא אמר לי שזה בסדר, שכולם כבר יודעים על ארוחת הערב הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי