מסי ינחת בשלישי, מאות המתינו לו לשווא בשדה התעופה ובאצטדיון

למרות פרסומים על כך שהכוכב כבר נחת בפריז, הוא עדיין בברצלונה ומשהה את הגעתו עד השלמת המו"מ. הפארק דה פראנס קושט לכבודו ובבורסה נרשם זינוק במניות הספונסרים של הליגה הצרפתית. דונארומה: "כבוד לשחק איתו"

(גודל טקסט)

על פי כל התחזיות, אחד השחקנים הכי גדולים בכל הזמנים, ליאונל מסי, שעזב את ברצלונה, יחתום בפריז סן ז'רמן ביומיים הקרובים. הכוכב הארגנטינאי אמור לנחות ביממה הקרובה בצרפת, לאחר מכן יעבור בדיקות ואז יחתום וישלים את אחד המעברים הגדולים א פעם.

23:30: ג'יאנלואיג'י דונארומה, שוערה החדש של פריז סן ז'רמן, התראיין ל"סקיי" במולדתו וגם התייחס להחתמה הצפויה של מסי: "נגלה בקרוב אם זה רשמי או לא, אבל נראה שזה המקרה. אני שמח שליאו מגיע לכאן. הוא הכי טוב בעולם, כך שאני נרגש ושמח. זה כבוד לשחק איתו".

ג'יאנלואיג'י דונארומה | Claudio Villa/Getty Images

19:00: על פי דיווח ב-"TYC" הארגנטינאי, ליאו מסי ינחת בפריז רק מחר. כזכור, פריז סן ז'רמן שריינה לפני מספר ימים את מגדל אייפל לשלישי, ורבים שיערו כי כך מתכננת מחזיקת הגביע הצרפתית להציג את הרכש הנוצץ.

18:00: העולה החדשה לליגה הצרפתית, קלרמון, ערכה השבוע הופעה ראשונה אי פעם בליגה הבכירה וסיימה את המחזור במקום הראשון אחרי ניצחון 0:2 בבורדו. המועדון הצנוע העלה בטוויטר את הטבלה המעודכנת ושיגר מסר משעשע למסי: "לאו, תחשוב טוב, תמיד אפשר לשנות את התכניות".

17:35: מאות אוהדים המתינו למסי לשווא. עיתונאים בכירים ברחבי אירופה ובדרום אמריקה אישרו כי ליאו מסי עדיין נמצא עם משפחתו בברצלונה ולא יגיע לפריז עד אשר המו"מ יושלם.

15:30: לפי "לה פריזיאן", למרות כל השמועות ומאות האוהדים שממתינים לכוכב בשדה התעופה בפריז ובאצטדיון של פריז סן ז'רמן, "הפרעוש" עדיין בברצלונה ובשלב זה לא מתוכננת שום טיסה. ב"לה פריזיאן" נכתב שמסי ממתין לסיכום רשמי וסופי כדי להמריא לפריז – דבר שכמובן יכול לקרות ביממה הקרובה לאור סיכום עקרוני שקיים בין הצדדים.

אבטחה גדולה סביב הפארק דה פראנס | ZAKARIA ABDELKAFI/AFP via Getty Images

15:00: צפו בטירוף משדה התעופה ומהאצטדיון

אוהדי פריז סן ז'רמן ממתינים לליאו מסי בשדה התעופה
אוהדי פריז סן ז'רמן ממתינים לליאו מסי בשדה התעופה | ZAKARIA ABDELKAFI / Contributor

14:55: מתאספים גם סביב הפארק דה פראנס

אוהדי פ.ס.ז' ממתינים לליאו מסי באצטדיון | ZAKARIA ABDELKAFI/AFP via Getty Images

14:56: אחרי נחיתתו של ליאו מסי בפריז נראה שהודעה רשמית על הצטרפותו לפ.ס.ז' היא רק עניין של זמן, אבל אם למישהו עוד היה ספק באשר למעבר, אז כעת גם רפאלה, אחותו של ניימאר, סיפקה הוכחה נוספת לעסקה הנרקמת כשהגיבה באינסטגרם של אנטונלה, אשתו של מסי: "ברוך הבא, יפה!"

14:42: לפי הדיווחים, מסי נחת עם מטוסו הפרטי בפריז. בשעות הקרובות צפויה להיערך מסיבת העיתונאים להצגתו כשחקנה החדש של פריז סן ז'רמן.

14:20: לפי מחקר של חברת ייעוץ פיננסי ששכר "ספורט" הקטלאני, ירידת השווי הכספי של ברצלונה בעקבות עזיבת מסי תהיה דרמטית. ליתר דיוק, השווי של המועדון שעמד על 1,266 מיליון דולר יצנח בלא פחות מ-11 אחוז. במקביל, נותנות החסות של הליגה הצרפתית מדווחות על זינוק עצום במניות של החברות בבורסה הבוקר.

14:10: לפי התקשורת הצרפתית, ייתכן שמסי יוצג עוד הערב במסיבת עיתונאים חגיגית בפארק דה פראנס.

13:40: התקשורת הספרדית מדווחת: ליאו מסי אמור לנחות ב-14:30 שעון ישראל בעיר האורות. כזכור, אתמול פורסם בספרד שמסי ימריא לפריז מיד לאחר מסיבת העיתונאים שכינס, אלא שבערב דווח כי יגיע רק היום.

13:35: הכל כבר מוכן להגעת ליאו מסי בפריז סן ז'רמן. לפי העיתונאי הארגנטינאי פרננדו קרלוס, אחריו עוקבים כחצי מיליון אנשים בטוויטר, אצטדיון פארק דה פראנס כבר ערוך ומוכן לבואו.

12:10: החיבוק ממסי והעקיצה של אלבה: כוכב הרשת שנכח בארוחת הפרידה מהפרעוש (ראו ידיעה נפרדת).

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

11:02: לפי דיווחים בצרפת, פ.ס.ז' מתכננת להציג את ליאו מסי עוד היום. הפרעוש צפוי לנחות בשעות הקרובות בפריז. כוח אבטחה מתוגבר שכבר הוצב בשדה התעופה, אמור להוביל אותו ישירות לפארק דה פראנס, שם יעבור בדיקות רפואיות. לפי הדיווחים, מסי לא יוצג במגדל אייפל כפי שהקבוצה תכננה מלכתחילה.

8:01: על פי דיווחים בצרפת, גם אם יחתום השבוע, מסי לא ייקח חלק כבר במשחק הליגה הראשון של הקבוצה מעיר האורות ב-14 באוגוסט מול שטרסבורג, אלא רק שישה ימים לאחר מכן מול ברסט.

7:42: באחד מאתרי הספורט המובילים בארגנטינה דיווחו שלא רק ניימאר ניסה לקדם את העסקה מאחורי הקלעים, אלא גם הרכש החדש של הקבוצה, הבלם סרחיו ראמוס. "ראמוס פנה לאחרונה למסי, ושוחח איתו על האפשרות שגם הוא יגיע לצרפת", נכתב בדיווח.

7:23: מי שעדיין מתקשה לעכל את העזיבה של הפרעוש את ברצלונה, הוא הבלם הוותיק ג'רארד פיקה, שדיבר על כך לאחר הניצחון של קבוצתו על יובנטוס: "ברור שקשה לנו, השחקן הכי טוב בעולם עזב אותנו. זה כואב מאוד, אבל יום אחד זה יעבור. החיים ממשיכים". הבלם העביר ביקורת על ההנהלה: "היא לא הייתה במטיבה בשנים האחרונות ואנחנו משלמים על כך. לשמחתי, ההיסטוריה מראה שברצלונה תמיד מתאוששת".

7:11: "האמת? חשבתי שמסי יחתום במנצ'סטר סיטי", הודה שחקן העבר לודוביק ז'ולי. "אבל הם החתימו את ג'ק גריליש. אם הם היו יודעים שמסי מתפנה, הם היו שומרים את הכסף. הדבר הוביל לכך שרק פריז סן ז'רמן נותרה בתמונה – וכשנופלת עליך לפתע מתנה מגן עדן, אתה לא מסרב, אלא מקבל אותה בשמחה ואומר תודה רבה". עוד אמר ז'ולי: "אם אני מתרגש מהגעתו של מסי? ברור, יש לנו כבר שניים מהשחקנים הטובים בעולם ועכשיו יהיה לנו שחקן נוסף. קשה לעכל שמסי, ניימאר וקיליאן אמבפה ישחקו ביחד באותה קבוצה. ברצלונה? שנים שהניהול שם גרוע ומחפיר. עכשיו הם משלמים את המחיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי