דיווח: נשיא פ.ס.ז' הציב דד-ליין לברצלונה, ניימאר מסרב לשחק

ניימאר
ניימאר | Buda Mendes/Getty Images

נאסר אל חלאיפי צוטט בצרפת ואמר שאם לא תהיה התקדמות או הצעה אמיתית עד פתיחת הליגה בעוד כשבוע, הברזילאי יישאר בקבוצתו. ב"ל'אקיפ" נטען: הכוכב הודיע כי הוא לא מוכן להופיע במשחק רשמי במדי הקבוצה

(גודל טקסט)

הטלנובלה הגדולה של הקיץ, הידועה גם בתור "מעבר אפשרי של ניימאר לברצלונה", צוברת תאוצה לקראת החתימה שכולם מצפים לה: על פי דיווחים בספרד ובצרפת הבוקר (חמישי), כוכב פריז סן ז'רמן הודיע לקבוצתו כי הוא מעוניין לעזוב, ולא מוכן לשחק יותר במדי הקבוצה הצרפתית. פריז סן ז'רמן תפתח רשמית את העונה בשבת הקרובה, כשתארח את ראן למשחק הסופר קאפ הצרפתי.

בינתיים, למרות דיווחים מוקדם יותר השבוע לפיהם פ.ס.ז' תוריד את מחירו של הברזילאי ל-180 מיליון יורו בלבד, ב"מונדו דפורטיבו" נכתב כי אלופת צרפת תשאיר את המחיר המקורי שדרשה על ניימאר. בנוסף, נכתב בעיתון הספרדי, נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי קבע דד ליין לברצלונה ואמר כי על הפרשה להסתיים לפני תחילת הליגה. "אף אחד לא הכריח את ניימאר לחתום בפ.ס.ז'.", אמר אל חלאיפי, וטען כי מחירו של הברזילאי הוא עניין של עיקרון.

עד היום, ההצעה היחידה שהגישה ברצלונה היתה פנייה לא רשמית בלבד ובה נכללו איבן ראקיטיץ' ופיליפה קוטיניו בנוסף ל-40 מיילון יורו תמורת ניימאר, הצעה שלא זכתה למענה מצד פריז. על פי "ספורט", נציגי שתי הקבוצות צפויים להיפגש בימים הקרובים ואולי תוגש הצעה רשמית שתזיז מעט את העניינים. אם לא יהיה שינוי עד סוף השבוע הבא, נראה, ייסתם הגולל על שובו של ניימאר לברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי