זה אמיתי: נשיא פ.ס.ז' לא הכחיש את הדיווחים על צירוף מסי

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

אחרי שניימאר שהכריז על רצונו לחזור לשחק עם הפרעוש בעונה הבאה, הגיעה הצהרה גם של שחקן אחר של אלופת צרפת וחברו של הפנומן לנבחרת ארגנטינה: "נקבל אותו בזרועות פתוחות". כעת, אל חלאיפי שמר על מסתוריות

(גודל טקסט)

מה שציטוט אחד של ניימאר יכול לעשות. כזכור, הכוכב של פריז סן ז'רמן הכריז אחרי הניצחון על מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות ביום רביעי כי הוא "רוצה יותר מהכל לחזור לשחק עם ליאו מסי בעונה הבאה", והדבר החל לעורר גל של שמועות וספקולציות.

ידוע לכולם שמסי רצה לעזוב את ברצלונה בקיץ האחרון אך לבסוף נשאר בעל כורחו. בסוף העונה הוא מסיים את חוזהו, ולראשונה בקריירה – הוא עשוי ללבוש מדים של קבוצה אחרת. מספר שעות אחרי דבריו של ניימאר, עיתונאי צרפתי טען שמסי ישחק בעונה הבאה במדי פ.ס.ז'.

לאחר מכן היה זה תורו לאנדרו פארדס, שחקן נוסף של אלופת צרפת וחברו של מסי לנבחרת ארגנטינה. הקשר אמר אתמול (חמישי): "אני מקווה שהוא יצטרף אלינו, כולם רוצים שהוא יגיע, אבל זו החלטה שלו. אני מקווה שהוא יקבל את ההחלטה הטובה ביותר בשבילו, אבל אנחנו נקבל אותו בזרועות פתוחות".

לאנדרו פארדס | FRANCK FIFE / AFP) (Photo by FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

אך כעת השמועות כבר מגיעות ממקום הרבה יותר גבוה ומוצק. נשיא פ.ס.ז', נאסר אל-חלאיפי, התארח בטלפון בתכנית טלוויזיה צרפתית בשם "אל תיגע בטלוויזיה שלי! (Touche pas à mon poste!) ונשאל על ידי המנחה איפה הדברים עומדים מול הפרעוש.

תשובתו של הקטארי לא אמרה משהו חדש והוא אפילו אמר אותה בנימה של התלוצצות: "אני לא יכול לדבר על זה". עם זאת, עצם אי ההכחשה וההצהרה התקשורתית של ניימאר ביום רביעי בלילה גורמות לספקולציות להפוך רלוונטיות מתמיד. כידוע, כבר בחודש ינואר מסי יהיה רשאי לחתום בכל קבוצה שיחפוץ ולהצטרף אליה עם סיום העונה, כשיפוג חוזהו.

נאסר אל חלאיפי | FABRICE COFFRINI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי