העברות: בנפיקה החתימה את קשר דורטמונד, ברצלונה הגישה הצעה על דני אולמו

יוליאן וייגל, מרקו רויס
יוליאן וייגל, מרקו רויס | Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images

בספרד פורסם שהקטלונים מעוניינים בקשר דינמו זאגרב לעונה הבאה. יוליאן וייגל הצטרף לאלופת פורטוגל. ליברפול הקדימה את ריאל במירוץ אחר דייגו קרלוס, וגם: סוכנו של פוגבה הצהיר שלא יעזוב את יונייטד בינואר

(גודל טקסט)

רשמי
* בורוסיה דורטמונד הודיעה רשמית כי הקשר יוליאן וייגל הצטרף לאלופת פורטוגל בנפיקה, ששילמה על השחקן בן ה-24 כ-20 מיליון יורו.



שמועות

* בספרד מפרסמים שרד בול זלצבורג מצטרפת למירוץ אחר מואנס דאבור. אלופת אוסטריה, ממנה נמכר לסביליה לפני כשנה, שוקלת את החזרתו כדי שימלא את המקום של ארלינג הולאנד שעזב לדורטמונד. לידיעה המלאה

* לפי "לה פריזיאן", למרות שיש הרבה חלוצים על הפרק באתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה נחוש לצרף את אדינסון קבאני. המנהל הספורטיבי של אתלטיקו כבר שוחח עם לאונרדו מפ.ס.ז'. הצרפתים דורשים עשרה מיליון יורו עבור החלוץ שצפוי להרוויח שכר דומה.

* בתקשורת באיטליה ובספרד פורסם שהושג סיכום בין ראשי מילאן לברצלונה, על השאלת של הבלם ז'אן קלר טודיבו. הרוסונרי יצרפו את הצרפתי בן ה-20 בהשאלה לחצי עונה, עם אופציה לרכישתו תמורת 20 מיליון יורו. בבלם התעניינו גם באייר לברקוזן, אברטון, סאות'המפטון ואפילו מנצ'סטר יונייטד.

* לפי דיווחים בספרד ברצלונה הגישה הצעה רשמית לדינמו זאגרב על דני אולמו. אלופת ה"לה ליגה" לא מעוניינת לצרף את הקשר הבינלאומי בחלון הנוכחי, אלא רק לקראת העונה הבאה, אך יודעת שעליה לשים את ידה עליו במהירות שכן מספר קבוצות נוספות עוקבות אחריו מקרוב.


ורנר. צ'לסי מנסה להבין כמה הוא יעלה (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)

* צ'לסי בוחנת את האפשרות לצרף את טימו ורנר, חלוץ רד בול לייפציג שלפי הדיווחים האחרונים מחזיק בסעיף שחרור שהבלוז כעת מנסים להבין על כמה הוא עומד ואם מדובר בעסקה ריאלית מבחינתם. החלוץ בן ה-23 כבש 23 שערים ב-24 משחקים העונה ועשוי להתחרות עם תמי אברהם על מקום בחוד. אברהם, אגב, מנהל בימים האחרונים מו"מ להארכת ושדרוג חוזהו בקבוצה.

* מי שעשוי לעזוב את צ'לסי הוא החלוץ אוליבייה ז'ירו, שלא מן הנמנע שהאקסית ארסנל תנסה להחזירו. לידיעה המלאה

* אברטון מתעניינת בצירופו של הקולומביאני חאמס רודריגס, שלא זוכה קרדיט מזינדין זידאן בריאל מדריד וכעת חוזר מפציעה.

* יורגן קלופ חושש לאבד את אדם ללאנה, שמסיים את חוזהו בתום העונה ועל פי הידיעות בממלכה עשוי לחתום בקרוב בקבוצה חדשה – אליה יעבור רק בתום העונה. במקביל, בספרד נטען שליברפול הקדימה את ריאל מדריד ובקיץ תממש את סעיף השחרור של דייגו קרלוס, שחקן ההגנה של סביליה שיצטרף תמורת 65 מיליון ליש"ט.


ליברפול הקדימה את ריאל בקרב על רכישתו? JORGE GUERRERO/AFP/Getty Images)

* מנצ'סטר יונייטד עשויה לפנות לדומיניק קאלברט לווין, חלוץ אברטון שמחירו מוערך בכ-50 מיליון ליש"ט. במקביל, סוכן השחקנים מינו ראיולה הצהיר שפול פוגבה יסיים את העונה במנצ'סטר יונייטד. לידיעה המלאה

* פטריק קוטרונה, שלא הצליח להתאקלם בוולבס מאז הגיע ממילאן בקיץ, עשוי לשוב בהשאלה לאיטליה והמועמדת המובילה לצירופו היא פיורנטינה.

* אם ברנלי תשיב את דני דרינקווטר לצ'לסי בחודש הקרוב, הקשר עשוי לצאת להשאלה נוספת והפעם לאסטון וילה.

* אם אתלטיקו מדריד לא תצליח לצרף את אדינסון קבאני, שמות נוספים שהוזכרו כמועמדים הם פאקו אלקאסר שצפוי לעזוב את דורטמונד לאחר הנחתת ארלינג הולאנד וכן סדריק בקאמבו.



צפוי לעזוב את דורטמונד, אבל לאן? אלקאסר (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי