הולנד ניצחה את פולין, 1:1 בין איטליה לבוסניה

ללא רונאלד קומאן, האורנג'ס השיגו ניצחון 0:1 על הפולנים נטולי לבנדובסקי משער של ברחוויין. 1:1 בין האזורי לבוסנים, דזקו וסנסי כבשו

(גודל טקסט)

טירוף ליגת האומות למונדיאל 2022 בקטאר יצא לדרך אמש (חמישי) עם הדרמה הענקית בין גרמניה לספרד, וימשיך בימים הקרובים בחבילת הערוצים של ספורט1. הערב, במקביל למשחק הנבחרת בסקוטלנד ולמשחקים שנערכו בדרג ב', התקיימו שני משחקים מצוינים בדרג העליון של המפעל. איטליה אירחה את בוסניה, ונבחרת הולנד ללא רונלד קומאן שעזב לברצלונה, אירחה את נבחרת פולין נטולת רוברט לבנדובסקי.

נבחרת הולנד – נבחרת פולין 0:1

במשחק הראשון של הולנד ללא רונלד קומאן ועם דוייט לודוויגס על הקווים, הכתומים 'זכו' לניסוי כלים לא פשוט בכלל נגד הנבחרת הפולנית, נטולת רוברט לבנדובסקי, שלקח חופשה ארוכה יותר הקיץ לאחר העומס הרב בבאיירן מינכן.

ההולנדים הגיעו בהרכב חזק, עם ואן דייק, דה יונג, ווינאלדום, דפאי, ברחוויין והרכש הנוצץ של מנצ'סטר יונייטד, דוני ואן דה ביק, חיכה על הספסל להזדמנות. לעומת זאת, מתיאס דה ליכט נעדר מהסגל, אך גם זה לא מנע מהאורנג' להשיג ניצחון חשוב ולעלות לראשות בבית.

לאחר לחץ כבד, בדקה ה-61, ההולדים השיגו את שער הניצחון המיוחל. פרנקי דה יונג הכניס כדור עומק מדהים מהאוויר להאטבור, שהוריד כדור רוחב נפלא בנגיעה לסטיבן ברחוויין. הקשר של טוטנהאם זינק על ההזדמנות ומול שער ריק דחק את הכדור בקלילות לרשת. 0:1 להולנד בסיום, שלושה ימים לפני המפגש המרתק מול נבחרת איטליה.

נבחרת איטליה – נבחרת בוסניה 1:1

לפני פגרת הקורונה, נבחרת איטליה בהובלת רוברטו מאנצ'יני הייתה בשיאה. במשחק האחרון שנערך במסגרת רשמית, האזורי ניצחו 1:9 את ארמניה, אך זה היה בנובמבר 2019, וב-2020, האיטלקים נראים שונה לגמרי. לאחר 57 דקות לא מרשימות, כדור קרן של האורחת הגיע לחלוץ הענקי של רומא, אדין דזקן, שניצל ערבובייה ברחבה ודחק מקרוב את הראשון, 0:1 מפתיע לבוסניה.

האיטלקים לא נשארו אדישים, ו-10 דקות לאחר מכן, לורנזו אינסינייה מצא את סנסי פנוי במרכז הרחבה. הקשר שלח בעיטה חלשה שפגעה בבלם והתגלגלה לרשת. 1:1. המארחת המשיכה ללחוץ עד לסיום והגיעה לכמה מצבי הבקעה, אך לא משמעותיים מספיק, ובוסניה הצליחה לסחוט נקודה חשובה בקרב על הכרטיס למונדיאל. מנגד, האיטלקים יצטרכו להתאושש במהרה מהיכולת החלשה לפני המשחק מול הולנד ביום שני'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי