Sport1 Banner

לואיס אנריקה: "ברצלונה תזכה בתארים גם בלי ליאו מסי"

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | Denis Doyle / Stringer

לקראת המשחק של נבחרת ספרד נגד אוקראינה בליגת האומות (ראשון, 21:35 בספורט1), המאמן התייחס למצבו של הפרעוש: "המועדון תמיד מעל השחקן". טיאגו אלקנטרה סירב להתייחס לעתידו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

יממה אחרי שכבר הוכרז סופית על ידי ליאו מסי שהוא נשאר בברצלונה לפוחת בעונה הקרובה, עולם הכדורגל עדיין לא נרגע מאירועי הימים האחרונים בקטלוניה וכפי שהגדירו זאת הבוקר ב"מארקה" – "מסי נשאר, אך גם המשבר בברצלונה".

מי שעוד התייחס היום למצב בין מסי לברצלונה הוא לא אחר מאשר שחקן ומאמן הקבוצה בעבר וכיום מאמן נבחרת ספרד, לואיס אנריקה שהצהיר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר נגד אוקראינה (ראשון, החל מ-21:35 בספורט1) בליגת האומות: "היום שבו ליאו מסי יעזוב את ברצלונה יהיה קשה מאוד למועדון, אבל ברצלונה תמשיך לזכות בתארים גם בלעדיו, כפי שהיא עשתה תמיד".

עוד אמר לואיס אנריקה על הפרעוש: "המועדונים הם תמיד מעל השחקנים, בטח שהמועדון הכי גדול בעולם. הייתי שמח אם מסי וברצלונה יצליחו להגיע לסיכום ביניהם ושהכל יתנהל בצורה ידידותית".

לואיס אנריקה גם נשאל על השחקן שישב לצדו במסיבת העיתונאים, טיאגו אלקנטרה שעל פי כל הדיווחים יעזוב את באיירן מינכן לבקשתו וכנראה יעבור לליברפול: "אני מכיר אותו עוד מאז ששיחק בקבוצת המילואים של ברצלונה. הוא תמיד היה שחקן איכותי, עכשיו הוא גם הפך למנהיג – אותו שחקן רק עם הרבה יותר ניסיון".

המאמן גם נשאל על אנסו פאטי ואף להשוואות שהוא זוכה לליאו מסי וסירב לומר אם הוא ישחק: "לא הופתעתי בכלל מהיכולת של אנסו פאטי, אבל עושים עוול עם ההשוואות כרגע. אם הוא ישחק, הוא יוכל להראות מה הוא יודע. מה שחשוב הוא שהגישה שלו לא תשנתה, הוא צריך להתקדם צעד אחר צעד".

טיאכו אלקנטרה, אגב, סירב להתייחס לעתידו ורק אמר: "העתיד שלי זה המשחק הבא של נבחרת ספרד, כל השאר לא משנה עכשיו וגם אין צורך שאדבר על כך, זה בטוח לא עוזר לחברים שלי לנבחרת. לא אמרתי לאף אחד שאני עוזב את באיירן מינכן, כל שנה מזכירים אותי עם קבוצות שונות ואף פעם לא אמרתי אם אני מעוניין לעבור או לא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי