קוטיניו עשוי לעבור בהשאלה לארסנל, מלקום הוצג בזניט

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | AFP

בספרד טוענים שקשר ברצלונה עשוי להצטרף לתותחנים, קשר ברזילאי אחר כבר נפרד לטובת קבוצת הפאר מרוסיה. וגם: מנצ'סטר סיטי הציבה תג מחיר ללירוי סאנה, אברטון ממשיכה להסתער על שוק ההעברות והבשורה של ב"ש

(גודל טקסט)
רשמי
* אברטון לא עוצרת. במהלך השבת היא צפויה להכריז רשמית על רכישת מויזה קן מיובטוס, אבל עד אז הטופיז כן אישרו את צירופו של ז'אן-פיליפ גבאמין, קשרה האחורי של מיינץ ושחקן נבחרת חוף השנהב שעבר תמורת כ-25 מיליון יורו.


* דני אלבס חזר לברזיל. המגן בן ה-36, שעזב את פריז סן ז'רמן ולא מצא קבוצה באירופה, חתם לשלוש שנים בסאו פאולו, הקבוצה האהודה עליו מילדות. לידיעה המלאה – לחצו כאן.




* ג'ורדן לארסון, בנו של הנריק האגדי ומלך השערים הנוכחי של הליגה השבדית, עזב את נורשפינג, יריבתה של הפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית וחתם בספרטק מוסקבה.



* מלקום הברזילאי הוצג באופן רשמי בזניט סנט פטרסבורג, לאחר שהרוסים שילמו עליו 40 מיליון יורו ועשויים להוסיף בעתיד חמישה מיליון נוספים בבונוסים.




* ניוקאסל צירפה את המגן השמאלי של נבחרת הולנד, יטרו וילמס. כחלק ממדיניות הרכש של המגפייז, הוא הצטרף בהשאלה מאיינטרכט פרנקפורט עם אופציית רכישה.


* העולה החדשה לפרמיירליג, שפילד יונייטד, צירפה את אחד הכישרונות הגדולים – אולי מקברני, שחקן נבחרת סקוטלנד שעזב את סוונזי אחרי עונה בה כבש 22 שערים ב-42 הופעות בצ'מפיונשיפ.



שמועות
* אחרי החתמת ניקולא פפה, ב"ספורט" הקטלוני דווח שארסנל עשויה לצרף עוד כוכב: מדובר בלא אחר מפיליפה קוטיניו, קשר ברצלונה שהאלופה הספרדית מקווה לשחררו ובכך לעשות צעד נוסף לקירוב ניימאר. סוכנו של השחקן ידוע כאוהד ארסנל ופגישה בין המועדונים כברנערכה  לקראת המשחק ביניהן ביום ראשון (20:50 בספורט1).


* לפי רשת ESPN, מנצ'סטר יונייטד קרובה לצירופו של הארי מגווייר, שיהפוך לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה – ראו ידיעה נפרדת.


* כריסטיאנו רונאלדו האיץ בפאולו דיבאלה לעבור למנצ'סטר יונייטד. לפי ה"דיילי מייל", הארגנטינאי ביקש את עצתו של הפורטוגלי בעניין המעבר הפוטנציאלי ורונאלדו ייעץ לו לבצע אותו, בטענה שהתקופה שלו באולד טראפורד עזרה לו להפוך לווינר.



רונאלדו ודיבאלה. על סף פרידה (Gettyimages)


* אחרי שעסקת העברתו לסין פוצצה, גארת' בייל מתכוון להישאר בריאל מדריד לפחות עד ינואר – ראו ידיעה נפרדת.


* בהמשך ישיר לכך שבייל צפוי להישאר בריאל מדריד, בספרד משוכנעים שבמקום פול פוגבה יגיע לקבוצה קשר אייאקס דוני ואן דה ביקראו ידיעה נפרדת.


* מנצ'סטר סיטי דחתה את הצעת באיירן מינכן על לירוי סאנה, על סך 72 מיליון ליש"ט, כך דווח ב"מטרו". ב"טלגרף" הוסיפו שאם אין בכוונתו של הגרמני להאריך את חוזהו במנצ'סטר, שיסתיים ביוני 2021, התכולים דורשים עבורו 137 מיליון ליש"ט.




* עוד בגזרת קבוצתו של פפ גוארדיולה: "הטלגרף" דיווח שהסיטיזנס חידשו את המגעים עם יובנטוס בקשר לז'ואאו קאנסלו הפורטוגלי. "קאלצ'ו מרקאטו" הוסיף שסיטי הגישה ליובה הצעה הכוללת את דנילו, יחד עם כסף מזומן.


* "הסאן" דיווח שלמרות הדיווחים על כך שהוא בדרך לעזוב, ניקולאס אוטמנדי ימשיך באלופת אנגליה כיוון שזו לא קיבלה הצעות עליו.


* על פי "מונדו דפורטיבו", ברצלונה העבירה הילוך בשיחות עם בטיס במטרה להחתים את ז'וניור פירפו בן ה-22, שהפך לעדיפות העליונה של הקטלונים בעמדת המגן השמאלי המחליף. עם זאת, עדיין ישנם פערים גדולים בין המועדונים בכל הנוגע לסכום ההעברה.


* 15 מיליון ליש"ט. זהו הפער שמונע מלסטר ומנצ'סטר יונייטד לסכם על העברתו של הארימגווייר לשדים האדומים, כך נכתב ב-ESPN. בינתיים, על רקע חוסר הוודאות לגבי עתידו במועדון, הבלם נותר מחוץ לסגל של לסטר לקראת המשחק נגד אטאלנטה שייערך הערב (שישי).




* רומא סימנה כמטרה את בלמה של ליברפול, דיאן לוברן. האיטלקים מאמינים שהם יוכלו להשיג את הקרואטי תמורת סכום של כ-11 מיליון ליש"ט, כך נכתב ב"מירור".


* לפי "איבנינג סטנדרד", טוטנהאם שוקלת את ברונו פרננדס כאלטרנטיבה למקרה שג'ובאני לו צ'לסו לא יגיע.


* אחרי שהפסידה לארסנל במירוץ אחר ניקולא פפה, נאפולי סימנה את כוכב פ.ס.וו איינדהובן הירווינג לוסאנו, כך לפי ה"קאלצ'ו מרקאטו".


* בנוסף, "התרנגולים" בטוחים כי ישלימו את העברתו של מגנה השמאלי של פולהאם, ראיין ססגנון, אך קודם כל ירצו להיפטר מדני רוז בן ה-29.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי