ביקורת נגד אמרי: "אוזיל לא הוכיח שזה הזמן לשתף אותו?"

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

הקשר בלט ב-5:5 המטורף נגד ליברפול וגם הפרשן ושחקן העבר ג'יימי קראגר יצא להגנתו: "אני לא מעריץ שלו, אבל מדובר באלוף עולם וזה לא שארסנל בשיאה או מתחרה על תארים". אמרי טען למרות ההפסד בפנדלים: "נהניתי"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
מצבו של אונאי אמרי בארסנל רק הולך ומחמיר. אמנם הוא פתח בהרכב משני, כמו גם יורגן קלופ, ב-5:5 המטורף אמש (רביעי) באנפילד, אבל במקביל לדיווחים על כוכבים שכבר חושבים על עזיבה, על מעמדו שהולך ומתערער ועל מאמנים שכבר אורבים למשרה, הוא בוודאי לא ציפה לאבד יתרון 2:4, לחטוף את ה-5:5 עמוק בתוספת הזמן ובסופו של דבר להפסיד לצעירי ליברפול בפנדלים ולעוף מגביע הליגה.


אם לא די בכך, הופעה טובה של מסוט אוזיל באנפילד שוב הפנתה אצבע מאשימה לעבר המנג'ר שפשוט לא סופר אותו ומושיב אותו ביציע משחק אחר משחק. "האם לא הגיע הזמן לשתף את אוזיל?", תהו ב"סקיי ספורט" אחרי שהגרמני בישל בהופעתו הראשונה מאז ספטמבר. הוא הוחלף בדקה ה-65 אחרי שהיה מעורב בשלושה שערים, מה שגרם לאוהדים שהגיעו מצפון לונדון להגיב בבוז צורם על החלטת המנג'ר.


אוזל לא התראיין לאחר המשחק ודאג שלא לומר שום דבר שעלול לסבך את מצבו, אבל כן צייץ בחשבון הטוויטר שלו בלקוניות: "משחק משוגע ובלתי נשכח. להפסיד בפנדלים זה תמיד קשה, אבל אין ספק שיש דברים טובים לקחת מהערב באנפילד. תודה רבה על התמיכה, כעת מתרכזים בוולבס".




זה אמנם היה הרכב צעיר של אמרי וללא שחקני המפתח, אבל ב-65 הדקות של אוזיל, מעבר לבישול ומעורבות בשני שערים נוספים, הוא גם סיים כמוסר המוצלח של התותחנים עם 34 מסירות מדויקות – אחריו היה לוקאס טוריירה עם 27 ולאחר מכן שחקן ההגנה רוב הולדינג עם 22. "אמרתי עוד לפני המשחק שאוזיל צריך להריץ את המשחק, מדובר באלוף עולם", פרגן לו הפרשן ואקס ליברפול ג'יימי קראגר, "הוא היה מאוד טוב והיה לו חלק פנטסטי בשערים. הוא הראה עד כמה קלאס יש לו ואני לא אחד ממעריציו הגדולים – אבל אל תגידו לי שאין לו מקום כדי לשחק בארסנל. זו לא ארסנל בשיאה והביקורות אולי מדברות על כך שציפו ממנו להוביל את הקבוצה לתארים, אבל כרגע זו קבוצה שלא נמצאת בטופ-4 והוא ראוי להיות בהרכב".



אמרי ואוזיל. הגרמני ענה על הדשא (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)


אמרי אמר להגנתו בסיום: "החילוף של אוזיל תוכנן מראש עוד לפני המשחק, אנחנו רוצים לשמור עליו שלא יתעייף. זה היה משחק מדהים ואני נהניתי ממנו, אמנם כשסופגים חמישה שערים אי אפשר להיות מרוצה אבל זה גם יכול להיות לטובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי