דיווח: הדסון-אודוי נעצר באמצע הלילה בחשד לאונס

קאלום הדסון אודוי
קאלום הדסון אודוי | Gettyimages

אחרי שנראה היה בהתחלה כי שחקנה של צ'לסי נמצא תחת חקירה מכיוון שיצא מביתו והפר את הנחיות הבידוד, כעת בממלכה טוענים כי האנגלי בן ה-19 נלקח למעצר מסיבה אחרת וחמורה הרבה יותר

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

סיפור מוזר במיוחד מגיע אלינו אתמול (ראשון) בלילה מאנגליה. על פי 'הסאן' שחקנה של צ'לסי קאלום הדסון אודוי, נעצר בשעה 4:00 לפנות בוקר על ידי המשטרה, אחרי תקרית לא שגרתית בכלל.

לפי הדיווח, השחקן הראשון בפרמיירליג שהודיע באופן פומבי כי נבדק בווירוס הקורונה, הפר את הנחיות הבידוד אחרי שביקש מדוגמנית מפורסמת בממלכה לבקר אותו בפנטהאוז שלו במערב לונדון, אחרי שהשניים החליפו מספר הודעות ביניהם.

אבל אז החלו העניינים להסתבך – תחילה דווח כי הדסון אודוי אסף אותה ברכבו, הדוגמנית התחילה להרגיש לא טוב והזמינה אמבולנס וכך המשטרה ידעה על האירוע, אבל כעת באנגליה מוסרים סיפור אחר לגמרי, לפיו האישה כלל לא פונתה לבית החולים והזמינה משטרה בטענה שנאנסה בדירתו של השחקן.


נעצר באמצע הלילה. קאלום הדסון אודיו (Gettyimages)

"הבחורה נראתה זוהרת מאוד והגיעה לבניין בשעה 20:00 עם מזוודה של לואי ויטון. נוצרה התכנסות, ולא ידענו מי אחראי לכך, יש כמה כדורגלנים בבניין, אבל הכל התחיל בשעות הלילה כאשר המשטרה הוזעקה", מסר אחד השכנים של הדסון אודיו.

הסיפור הזה מתווסף למספר מקרים אחרים באי הבריטי מאז משבר הקורונה, לאחר שמגן מנצ'סטר סיטי קייל ווקר ערך מסיבת מין בביתו, קשר אסטון וילה ג'ק גריליש השתתף במסיבת לילה מאוחרת, התנגש במכוניות וגרם לנזקים של מאות אלפי ליש"ט ורק לאחרונה פורסם כי כוכב גדול בפרמיירליג טס עד לפריז כדי לערוך מסיבה משלו בניגוד להחניות. כעת לא ברור מה עלה בגורלו של הדסון אודוי, אך לפי הדיווח הוא עדיין שוהה במעצר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי