יחצה את הכביש? דיווח: מנצ'סטר יונייטד תנסה לצרף את סטרלינג

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | Matt McNulty - Manchester City / Contributor

לפי "אינדיפנדט", אם עונש ההשעייה מליגת האלופות לא יבוטל, השדים האדומים ינסו לפתות את קשר היריבה העירונית. סאנצ'ו, גריליש וג'ו רודון גם כן ברשימת הקניות של סולשיאר. ומה עם פוגבה?

(גודל טקסט)

פגרת הקורונה הכפויה עצרה את מנצ'סטר יונייטד במומנטום מצוין, שכן השדים האדומים גברו 0:2 על מנצ'סטר סיטי והשיגו עשר נקודות מ-12 האחרונות, וצימקו את הפער מצ'לסי הרביעית לשלוש נקודות בלבד. בבירטניה נטען כי המאמן אולה גונאר סולשיאר עבד ימים כלילות, צפה בסרטונים רבים וגיבש את הרעיון כיצד תיראה מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה.

"המאמנים לא יכולים לחשוב בצורה כזו עמוקה על הקבוצה בזמן שיש להם עומס משחקים", נכתב ב"אינדיפנדט", שם ציינו את רשימת היעדים של אולה גונאר סולשיאר לקראת העונה הבאה. השם הגדול ביותר הוא ראחים סטרלינג, קשר הכנף של היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי. נטען שם כי יונייטד תבדוק אפשרות לצרפו אם יהפוך לזמין. ההנחה היא שהאנגלי לא יהיה מוכן להישאר בקבוצה אם עונש ההשעייה לשנתיים בליגת האלופות יישאר על כנו. האנגלי כבש העונה 20 שערים ב-39 משחקים ותרם שבעה בישולים – מספרים מרשימים לכל הדיעות.

למקרה הסביר שצירופו לא יצליח, ביונייטד יתאמצו להנחית את ג'יידון סאנצ'ו ששובר שיאים העונה ועתידו בבורוסיה דורטמונד לא ברור. נזכיר כי בחודש שעבר נכתב כי סיכם את תנאיו בקבוצה. גורם במועדון אמר לגביו: "נעשה הכל כדי לצרף אותו".

סולשיאר. מתכנן את העונה הבאה (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

שני שחקני רכש נוספים אותם רוצה הנורבגי לצרף הם ג'ק גריליש, קשרה של אסטון וילה ("היא תצטרך להתפשר כעת על מחירו לנוכח המשבר", נכתב) וכן ג'ו רודון, הבלם הצעיר של סוונסי. בעדיפות נמוכה יותר נמצאים שחקנים יקרים כמו קאלידו קוליבאלי (נאפולי) ודאיו אופמקאנו (לייפציג), כשגם החלוץ ראול חימנס על הראדר.

לנוכח המצב, האנגלים מבינים כי לא יצליחו למכור את פול פוגבה במחיר גבוה והוא אמור להרכיב את מרכז השדה יחד עם ברונו פרננדש בעונה הבאה, צמד לו מחכים בכיליון עיניים במועדון. הצרפתי סבל מפציעות רבות העונה וטרם שיחק עם הפורטוגלי, אך יהיה כשיר לחידוש הליגה. מי שכן יעזוב הוא ג'סי לינגארד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי