באישורו של גווארדיולה: סרג'י רוברטו יעבור למנצ'סטר סיטי?

סרג'י רוברטו
סרג'י רוברטו | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

המגן/קשר בן ה-28 של ברצלונה נמצא על הכוונת של הסיטיזנס, פנייה כבר נעשתה על ידי המנהל הטכני צ'יקי בגיריסטיין. אחיו של המנג'ר חשף: "הוא חולם לאמן נבחרת בעתיד"

(גודל טקסט)

בזמן שברצלונה פועלת מול יובנטוס כדי לסכם על עסקת מיראלם פיאיניץ' ובמקביל מנהלת מגעים מתקדמים עם אינטר כדי לסכם על רכישת לאוטרו מרטינס, הבוקר (רביעי) ב"מונדו דפורטיבו" וב"אס" התפרסמה במקביל ידיעה לפיה אחד הקפטנים של הקטלונים, סרג'י רוברטו, עשוי לעזוב ולהתאחד מחדש עם פפ גווארדיולה.

בשבוע הבא יחל בבית הדין הגבוה לערעורי ספורט (CAS) הדיון בעניינה של מנצ'סטר סיטי, אולם אלופת אנגליה, שצפויה לאבד את התואר בקרוב לליברפול, נערכת לעונה הבאה בידיעה שקיים הסיכוי שהיא תישאר מחוץ לליגת האלופות ועל כן מכוונת לצירוף שחקנים איכותיים ומוכחים, אך גם כאלה שיסכימו להצטרף בידיעה שייתכן שייעדרו בשנתיים הבאות מהמפעל היוקרתי ביבשת.

סרג'י רוברטו היה אחד השחקנים שהוצע על ידי ברצלונה לאינטר וליובנטוס במסגרת הניסיון לבצע חילופי שחקנים, אולם השחקן עצמו, שכידוע נשוי לדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ' ולהם גם בת משותפת, מסרב לעבור לאיטליה. עם זאת, תחת פפ גווארדיולה הוא כבר שיחק, למעשה תחתיו הוא עלה לבוגרים, ועל כן האפשרות ריאלית הרבה יותר מאשר ההצעה לעבור לארץ המגף.


סרג'י רוברטו. יעזוב את קטלוניה? (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)

סרג'י רוברטו הצטרף למחלקות הצעירות של ברצלונה כבר ב-2006 ומעולם לא עזב, על אף שנחשב לאחד השחקנים שקיבלו הכי הרבה הצעות לאורך השנים בשל העובדה שתג המחיר שלו אינו גבוה ומועדונים רבים לאורך השנים סברו שהם יצליחו לשים עליו את ידם. הוא זכה בשש אליפויות, חמישה גביעים ופעמיים בליגת האלופות עם ברצלונה ומכיוון שחוזהו מסתיים ב-2022, ברצלונה שוקלת לראשונה לשחררו אם תגיע הצעה מתאימה. כעת, כך נטען, פפ גווארדיולה כבר נתן את אישורו לעסקה והמנהל הטכני של הסיטיזנס, אקס ברצלונה גם כן, צ'יקי בגיריסטיין, בוחן את האפשרות. עוד נטען כי ברצלונה הבהירה שחילופי שחקנים אינם על הפרק ושרק סכום כסף יתקבל עבור רוברטו.

אגב, אחיו של מנג'ר הסיטיזנס, סוכן השחקנים פרה גווארדיולה, סיפר אמש כי אחד החלומות של פפ הוא לאמן נבחרת ביום מן הימים: "צריך לראות איך הקריירה שלו תתקדם ואיזה הצעות יגיעו בעתיד, בשלב זה הוא לא חושב על כך, אבל זה בהחלט חלום שלו".

הראיון נערך בברזיל, אבל ספק אם הסלסאו תהיה הנבחרת אותה הוא יאמן על פי התשובה של פרה: "ברזיל זכתה בכל תואר אפשרי עם מאמנים ברזילאים. אני חושב שיש לברזיל מאמנים טובים וכנראה שאין לה צורך במאמן זר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי