פרננדש ופוגבה יפתחו יחד בהרכב: "צריכים לעבוד על חגיגה משותפת"

הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד מצפה בקוצר רוח למשחק נגד שפילד (רביעי, 20:00 בספורט2). וגם: מקטומיניי האריך חוזה והקונפליקט בין דה חאה להנדרסון

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בפרמיירליג ייצא לדרך כבר הערב (שלישי, שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1), אבל יגיע לשיאו מחר ומחרתיים – תחילה כאשר תארח מנצ'סטר יונייטד את שפילד יונייטד לקרב צמרת מרתק (19:50 בספורט2), לאחר מכן ליברפול תפגוש באנפילד את קריסטל פאלאס (22:00 בספורט2) וביום חמישי מנצ'סטר סיטי תגיע ללונדון למשחק נגד צ'לסי (22:05 בספורט1).

עם כל הכבוד למשחק של ליברפול, שניצחון שלה יבטיח לה את האליפות למחרת אם הסיטיזנס ימעדו מול הבלוז, בממלכה מצפים קוצר רוח למפגש באולד טראפורד בין מנצ'סטר יונייטד החמישית בטבלה לשפילד השביעית, גם בשל הקרב הצמוד על המקום החמישי שעשוי להעניק מקום לליגת האלופות (אם הערעור של מנצ'סטר סיטי יידחה) ובעיקר בשל הביקורות הנוקבות על יכולתו הרעה של דויד דה חאה והניסיון של דין הנדרסון לתפוס את מקומו בעונה הבאה.

כידוע, בין הקורות של שפילד עומד הנדרסון בשנתיים האחרונות – והוא ללא ספק אחד מכוכבי הקבוצה. אחרי עונת שיא בצ'מפיונשיפ בעונה שעברה, גם העונה השוער בן ה-23 הוא מכוכבי הקבוצה, לראיה העובדה שהעולה החדשה ספגה רק 28 שערים ב-30 מחזורים ומתחרה על מקום באירופה גם אחרי שתי מעידות בשני משחקיה מאז החזרה מהפגרה.

העניין הוא שהנדרסון מושאל ממנצ'סטר יונייטד ולכן גם לא יוכל לשחק נגדה מחר, כחלק מסעיף בחוזהו, אבל בעוד השדים האדומים רוצים להחזיר אותו לסגל בעונה הבאה, הוא דורש את אפודת השוער הראשון וכך נוצר קונפליקט מול דויד דה חאה, ששגה ביום שישי ב-1:1 נגד טוטנהאם וספג ביקורות קשות מרוי קין וכוכבי עבר רבים, ביניהם גם גארי נוויל שטען: "הרגליים והידיים של דה חאה, הראש לא".

דין הנדרסון
דין הנדרסון | Stephen Pond/Getty Images

בנוסף, באנגליה משתוקקים לראות מחר את שיתוף הפעולה של ברונו פרננדש ופול פוגבה יחד בהרכב, אחרי שבמשחק האחרון הצרפתי עלה מהספסל והיה מהבולטים בקבוצה שהצליחה לחזור מפיגור בלונדון. פרננדש, כידוע, נרכש בינואר האחרון, אז פוגבה היה פצוע, והוא כבר מצפה בכיליון עיניים לשחק עם אלוף העולם וכבר העלה ציוץ בו כתב: "אנחנו צריכים לעבוד על חגיגה משותפת טובה יותר".

ועוד במנצ'סטר יונייטד לקראת המשחק, הבוקר הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו של הסקוטי הצעיר סקוט מקטומיניי בן ה-23, שהבטיח את המשך דרכו במועדון עד 2025 עם אופציה לעונה נוספת. מקטומיניי, שערך את הופעת הבכורה ב-2017 ומאז רשם 75 הופעות, אמר: "אני מבין שעוד יש לנו כל כך הרבה דברים להשיג יחד ומאושר להיות חלק מעתיד הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי