לסטר שמרה על המקום הרביעי, 1:1 בין אסטון וילה לאברטון

השועלים השיגו ניצחון מרשים על שפילד ושמרו על חלום ליגת האלופות בחיים. שער דרמטי של וולקוט סיבך את אסטון וילה בקרב התחתית. 1:1 בין סאות'המפטון לברייטון

(גודל טקסט)

המחזור ה-36 בליגה האנגלית נמשך הערב (חמישי), לאחר הניצחון המפתיע של ארסנל על ליברפול אמש והמופע של דויד סילבה בניצחון על בורנמות'. בזמן שזהות האלופה הוכרעה כבר מזמן, הקרב על ליגת האלופות מתחמם וקרבות התחתית צמודים מתמיד. בצ'מפיונשיפ, לידס יונייטד נמצאת במרחק נגיעה מהליגה הטובה בעולם אחרי ניצחון על בארנסלי.

במשחקים המוקדמים שנערכו הערב, לסטר השיגה ניצחון 0:2 מרשים מאוד על שפילד יונייטד, ושמרה על חלום ליגת האלופות בחיים. אסטון וילה הסתבכה בתחתית והתקרבה לירידת ליגה בעקבות שער דרמטי של וולקוט בתיקו 1:1 עם אברטון. במשחק נוסף, סאות'המפטון וברייטון נפרדו ב-1:1.

לסטר – שפילד יונייטד 0:2

בדקה ה-28, הגיע השער הראשון, חילופי מסירות של איוזה פרז ולוקה תומאס, הסתיימו כשהספרדי מצא את עצמו פנוי במרכז הרחבה ושלח בעיטה חכמה ושטוחה לפינה השמאלית, וכבש את השער השמיני שלו העונה. 0:1 ללסטר.

בדקה ה-80, ג'יימי וארדי המופלא השלים את המשימה שלו. הסקורר האנגלי החליט לייצר מצבים לאורך כל המשחק, ועשר דקות לסיום המשחק גם השיג בישול. וארדי קיבל את הכדור באגף השמאלי, העביר כדור רוחב נפלא לדמארי גריי, שנכנס כמה דקות קודם לכן, בעט בעיטה שטוחה לאגף הימני והכפיל את היתרון. 0:2 ללסטר.

בעקבות הניצחון, השועלים הבטיחו כמעט באופן ודאי עוד מחזור מעל מנצ'סטר יונייטד בטבלה, ושמרו על פער של נקודה אחת מצ'לסי במקום השלישי. במחזור האחרון הקבוצה של ברנדון רוג'רס כנראה תצא לקרב ישיר על המקום בליגת האלופות נגד הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר.

אסטון וילה – אברטון 1:1

האם תיאו וולקוט חרץ את הגורל של אסטון וילה? לאחר 72 דקות אגרסיביות וללא הרבה מצבים, הקבוצה של דין סמית עלתה ליתרון מנגיחה אדירה של אזרי קונסה לאחר הרמה נפלאה בכדור חופשי, אך רבע שעה לאחר מכן, בדקה ה-87 הרמה אדירה של אנדרה גומש מצאה את הראש של הקיצוני הותיק, שנגח נגיחה קשתית היישר לתוך הרשת. 1:1 בסיום.

בעקבות התיקו, אסטון וילה ירדה למקום ה-19 בטבלה, ותקווה מחר לתוצאה טובה במשחק הגורלי בין ווסטהאם לווטפורד, אך למרות זאת, כנראה תצטרף לנוריץ' כיורדת השנייה לצ'מפיונשיפ.

תוצאה נוספת
סאות'המפטון – ברייטון 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי