אובמיאנג האריך חוזה בארסנל, איבאנוביץ' חזר לפרמיירליג

פייר אמריק אובמיאנג | ארסנל, האתר הרשמי

מלך השערים של התותחנים יישאר לעוד שלוש עונות, אקס צ'לסי הצטרף לווסט ברומיץ'. דוסט ודיני מועמדים לטוטנהאם, דיווחים סותרים בנוגע למעבר של רגילון ליונייטד. וגם: האם יובה מצאה חלוץ ומה קורה עם בייל?

(גודל טקסט)

רשמי

* בשעה טובה ומוצלחת, ארסנל הודיעה סופית ורשמית על הארכת חוזהו של פייר אמריק אובמיאנג, שיישאר בקבוצה לשלוש שנים נוספות. הגאבוני נתן לאוהדים את הבשורה בשידור חי ברשתות החברתיות של המועדון והצהיר כי הוא רעב לזכות בתארים נוספים ולהשאיר אחריו מורשת עשירה. מאז שהגיע מדורטמונד בינואר 2018, אובמיאנג הבקיע 72 שערים ב-111 הופעות וסיים כמלך הכובשים בפרמיירליג בעונת 2018/19.

* בשורות טובות לאסטון וילה: ג'ק גריליש, כוכב הקבוצה, שמבוקש על ידי מספר קבוצות גדולות, חתם על חוזה חדש על לסיום עונת 2024/25.

* ברניסלאב איבאנוביץ' חוזר לפרמיירליג. אקס צ'לסי אמנם כבר בן 36, אך חתם לעונה אחת בווסט ברומיץ', העולה החדשה לליגה האנגלית הבכירה. שיחק בעונה הקודמת בזניט.

* חלוץ פנרבחצ'ה, ודאט מוריקי, השלים סוף סוף את מעברו ללאציו תמורת 18 מיליון יורו. כזכור, ערן זהבי על פי הדיווחים היה אמור להיות זה שיחליפו בקבוצה הטורקית, אך הכוכב הישראלי לא יצטרף אליה לבסוף.

* חלוץ חדש ומרשים להרטה ברלין. הקבוצה שילמה 15 מיליון יורו לקלן וצירפה את החלוץ בן ה-27 ג'ון קורדובה, אשר כבש בעונה הקודמת 13 שערים בבונסליגה.

רכש נאה לשאלקה: חלוץ פרנקפורט, גונסאלו פסיינסיה בן ה-26, הצטרף לקבוצה בהשאלה עד תום העונה עם אופציית רכישה בסך כ-10 מיליון יורו. סיפק בעונה הקודמת שבעה שערים וארבעה בישולים ב-23 הופעות בבונדסליגה.

* החלוץ הצרפתי בן ה-20, מוסא סילה, עזב את מונאקו ועבר בהעברה חופשית לאוטרכט. המועדון ההולנדי ארגן לו סרטון "וולקאם" משעשע בו המאמן כביכול קונה את השחקן במשחק הפופולרי 'פוטבול מנג'ר'.

* פדריקו מטיאלו, המגן בן ה-25 של אטאלנטה, הושאל עד לסיום העונה לספציה, העולה החדשה לסרייה A. השחקן שגדל ביובנטוס שיחק בעונה הקודמת כמושאל בקליארי. כמו כן, גם רוברטו פיקולי הושאל מהקבוצה מברגמו לספציה. מדובר בחלוץ בן 19 אשר נחשב לכישרון גדול וחורר רשתות בגילאים הצעירים.

בראיין דאבו, קשרה האחורי של פיורנטינה, אשר הושאל בעונה הקודמת לספאל, עזב את הסגולים וחתם בבנבנטו, העולה החדשה לסרייה A אשר המאמן שלה פיליפו אינזאגי.

שמועות (15.9)

* ברצלונה על סף השלמת רכישת ממפיס דפאי תמורת 30 מיליון יורו מליון. הוא יחתום לארבע שנים ויוצג בימים הקרובים בקאמפ נואו. לחצו לידיעה המלאה

* סאגת טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן לליברפול עוד רחוקה מסיום. כשלושה שבועות לסגירת חלון ההעברות באנגליה, הצעה רשמית טרם הוגשה על ידי אלופת אנגליה לאלופת אירופה וגרמניה ולפי "טוק ספורט", זה יקרה רק לקראת סגירת החלון.

* ז'וזה מוריניו לוחץ על בעלי טוטנהאם, דניאל לוי, לרכוש חלוץ בהקדם. שני המועמדים המובילים הם באס דוסט מאיינטרכט פרנקפורט וטרוי דיני, שירד עם ווטפורד לצ'מפיונשיפ.

טרוי דיני חוגג צמד | Richard Heathcote/Getty Images

* בלם ורונה ונבחרת אלבניה הצעירה, מראש קומבולה, אמור להצטרף לרומא בהשאלה, אך הג'אלורוסי מחויבים לרכוש אותו בתום העונה. המשמעות היא שכריס סמולינג לא צפוי להירכש ממנצ'סטר יונייטד בעקבות הקשיים במו"מ.

* באיירן מינכן לא מוותרת על קאלום הדסון אודוי. כשנה וחצי לאחר שלא הצליחה לצרפו והארכת חוזהו בצ'לסי חודשים ספורים לאחר מכן, לפי "סקיי" הבווארים פנו לבלוז בתקווה לצרפו בהשאלה. גם יובנטוס ולייפציג בעקבות הווינר בן ה-19.

* לפי הפרסומים באיטליה, נאפולי מציבה דד-ליין למכירת קאלידו קוליבאלי. אם עד סוף השבוע לא תתקבל ממנצ'סטר סיטי או מפריז סן ז'רמן הצעה לשביעות רצון המועדון, הוא לא ישוחרר גם הקיץ.

* האם סרחיו רגילון בדרך למנצ'סטר יונייטד? הדיווחים בספרד סותרים. תחילה פורסם כי הוא מעדיף לחזור לסביליה בהשאלה, אולם באנגליה וב"אונדה סרו" הצהירו כי הוא ישמח לעבור לאולד טראפורד ולמעשה קרוב לסיכום תנאיו. הקבוצות עדיין במו"מ וסעיף הרכישה בחזרה שדורשת ריאל מדריד להכניס לחוזהו מהווה מכשול בשלב זה. נראה כי העסקה מוערכת בכ-25 מיליון ליש"ט.

סרחיו רגילון | Wolfgang Rattay/Pool via Getty Images

* ועוד במנצ'סטר יונייטד, לפי "הסאן" הקבוצה תבחן אפשרות שגארת' בייל יצטרף בהשאלה מריאל מדריד אם עסקת ג'יידון סאנצ'ו מדורטמונד לא תבשיל.

* ארתורו וידאל צפוי להגיע למילאנו ביממה הקרובה כדי להשלים את מעברו מברצלונה לאינטר. הוא יירכש תמורת כחצי מיליון יורו בלבד.

* האם יובנטוס מצאה חלוץ? בזמן שלואיס סוארס הולך ומתרחק, לפי "פוטבול איטליה" חלוץ רומא, אדין דז'קו, קרוב הצטרף. אם אכן יירכש מרומא, הג'אלורוסי צפויים לרכוש את ארקדיוש מיליק מנאפולי וייתכן כי כחלק מאותו משחק הכיסאות, ג'רארד דאולופאו מווטפורד יעבור לנאפולי.

* קשר נבחרת ארגנטינה, רודריגו דה פול, הודה כי הוא קרוב להצטרף לעולה החדשה לפרמיירליג, לידס יונייטד. קשר אודינזה בשיחות כבר תקופה ארוכה עם הקבוצה של מרסלו ביילסה ונראה כי יעזוב בקרוב.

רודריגו דה פול
רודריגו דה פול | Alessandro Sabattini/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי