יוציא אותה מהבוץ? אגוארו חזר לאימוני מנצ'סטר סיטי

החלוץ הארגנטינאי שנותח בברכו בסוף יוני שב להתאמן עם חבריו לקבוצה, שרשמו פתיחת עונה נוראית עד כה. יהיה כשיר לארסנל? וגם: מאמן התכולים לשעבר הסביר מדוע לא הוחתם חלוץ במקום "קון"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אחרי עונה מאכזבת מאוד שבה ליברפול השאירה לה אבק בליגה וליון הביכה אותה ברבע גמר ליגת האלופות, מנצ'סטר סיטי פתחה את עונת 2020/21 עם שאיפות להסתער מחדש על כל התארים, אלא שבתום שלושה משחקים בפרמיירליג היא הספיקה כבר לשמוט חמש נקודות ולחטוף חמישייה כואבת מלסטר במגרשה הביתי. היום (שני) התכולים קיבלו בשורות מעודדות שעשויות להביא לשינוי במגמה: סרחיו אגוארו שב להתאמן לצד חבריו לקבוצה, כשלושה חודשים וחצי אחרי שקרע את המניסקוס בברכו השמאלית.

כזכור, החלוץ הארגנטינאי עבר ניתוח ב-24 ביוני, יומיים לאחר שנפצע במשחק נגד ברנלי, אך למרות שקיווה לחזור בזמן לטורניר ההכרעה של ליגת האלופות, הוא נאלץ לצפות מהבית כשקבוצתו הודחה בשלב שמונה האחרונות. לפני כשבועיים גבריאל ז'סוס הצטרף גם הוא לרשימת הפצועים והשאיר את פפ גווארדיולה ללא חלוץ רחבה אמיתי בסגל.

לא בטוח מתי אגוארו יהיה כשיר לשחק, אך החזרה לאימונים באה בזמן מבחינתו, שכן פגרת הנבחרות תקנה לו מעט יותר זמן להיכנס לפורמה לפני שמנצ'סטר סיטי תשוב לליגה ותארח את ארסנל ב-17 לחודש הנוכחי. גם אם "קון" לא יוכל להשתתף באותו משחק, לא מן הנמנע שיחזור למגרשים מוקדם יותר מהמועד שחזה גווארדיולה, שאמר לאחרונה כי אגוארו לא צפוי לשחק לפני נובמבר: "הוא נעדר זמן רב ואינו שחקן שחוזר לכושר גופני במהירות".

בינתיים, מאמן הסיטיזנס לשעבר, השבדי סוון גוראן אריקסון, הסביר למבקרים מדוע סגנית האלופה לא החתימה חלוץ בעל שיעור קומה שיספק גיבוי לאגוארו ויוכל למלא את מקומו כשחוזהו של הארגנטינאי יסתיים בקיץ 2021: "אם אתה קונה שחקן בכסף גדול, אתה צריך להיות בטוח שהוא מתאים ושהוא לא יהיה עוד שחקן בסגל. אתה לא יכול לשפוך מיליונים על שחקן שיישב על הספסל. לא קל לנהל קבוצות גדולות ככאלה כי כשאתה מבצע רכש, אתה חייב לוודא שזה רכש נכון. זה יותר מדי כסף והשחקנים האלה שאתה מביא לא יהיו שמחים לשבת על הספסל. זה יכול ליצור בעיות למנג'ר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי