בדרך הבטוחה לצ'מפיונשיפ? שפילד עדיין ללא ניצחון העונה אחרי 14 מחזורים

הקבוצה הכי חלשה בפרמיירליג כמעט השיגה ניצחון ראשון במסגרת רשמית מחודש יולי, אך שער דרמטי של וולבק קלקל את החגיגות והעניק לברייטון 1:1. אסטון וילה ניצחה 0:3 את ווסט ברומיץ' שנותרה במקום הלפני אחרון

(גודל טקסט)

אחרי השביעייה ההיסטורית של ליברפול על קריסטל פאלאס וההתרסקות של ארסנל נגד אברטון, המחזור ה-14 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון), ונפתח בקרב תחתית רותח, בו שפילד יונייטד חוותה עוד משחק טראגי ונותרה ללא ניצחון אחרי 14 משחקי ליגה. מאוחר יותר, אסטון וילה גברה 0:3 על ווסט ברומיץ' בזכות צמד של אנואר אל גאזי.

ברייטון – שפילד יונייטד 1:1

אחרי 16 משחקי ליגה, וכמעט חצי שנה ללא ניצחון במסגרת רשמית, שפילד יונייטד חשבה שסוף סוף תקטע את הבצורה הקשה עם ניצחון יקר על ברייטון בקרב התחתית, אך שוב בעטה בדלי. המדורגת אחרונה בטבלה נותרה ב-10 שחקנים כבר בדקה ה-40. תיקול גס של ג'ון לונדסטרם לא התחמק מה-VAR, שופטי המסך קראו לשופט שהחליט להראות לקשר כרטיס אדום ישיר. האורחת נסוגה לאחור, אך ברייטון לא ניצלה את המצב ולמרות 70% שליטה בכדור, לא הגיעה למצבים אמיתיים.

דני וולבק כובש נגד שפילד יונייטד | GLYN KIRK/POOL/AFP via Getty Images

בדקה ה-63, המארחת נענשה. ג'יידן בוגלי, שעלה מהספסל 10 דקות קודם לכן, כבש את שער הבכורה שלו בפרמיירליג כשבעיטה מחוץ לרחבה פגעה באחד משחקני ההגנה והתגלגלה לרשת. 0:1 מפתיע לשפילד יונייטד. הלחץ של ברייטון התגבר, ובדקה ה-87, הגיע שער השוויון. דני וולבק ניצל ערבובייה ברחבה, ומטווח אפס קיבל כדור מהאוויר, שלח בעיטה חדה לפינה והשווה. 1:1. בתוספת הזמן, ברייטון כמעט הפכה את התוצאה, אבל שפילד ניצלה בעור שיניה. 1:1 בסיום. משחק 17 ברציפות ללא ניצחון לשפילד יונייטד, שנותרה במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד לאחר 14 מחזורים, ומאזן שערים מביך – 8:25. מנגד, ברייטון התרחקה במעט מהקו האדום, אך עדיין רחוקה מלהרשים, והיא רושמת משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון.

אסטון וילה – ווסט ברומיץ' 0:3

המשחק שסגר את יום המשחקים העמוס הפגיש את אסטון וילה עם ווסט ברומיץ' – הקבוצה הכי גרועה בליגה מלבד שפילד. כצפוי, החבורה של דין סמית' השתלטה במהרה על המגרש ועלתה ליתרון כבר בדקה חמישית מרגלו של אנואר אל גאזי. חצי שעה אחר כך, קשר ברומיץ' ג'ק ליברמור גלש בצורה מסוכנת, ראה תחילה את הצהוב, אך שופטי המסך התערבו וגרמו להרחקתו. וילה המשיכה לשלוט במשחק ובדקה ה-84 כבשה את השני מרגלי ברטרנד טראורה. שתי דקות אחר כך, גם זכתה לפנדל אותו כבש אל גאזי. בעקבות הניצחון, וילה טיפסה למקום התשיעי עם 22 נקודות. מנגד, ברומיץ' נותרה במקום ה-19 והלפני אחרון עם שבע נקודות בלבד.

אנואר אל גאזי חוגג עם אולי ווטקינס | Andrew Boyers – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי